maanantai 13. syyskuuta 2010

myrskyn merkki

Tänään oli jotenkin niin maan myynyt olo, annosta pienennettiin, ajatukset alkoivat lumivyörytä mielessä. Ihan kuin avokki olisi aistinut tämän, kun tuli kotiin, eteinen oli siisti.. katsoin pidemmälle, oli imoiroitu, pyyhitty pölyt. Töksäytin vain, että "onks joku tulossa tms".. oli kaikkea muuta kuin sosiaalinen olo. " ei ei, mä vaan siivosin". Tömistelin keittiöön, pöydällä nökötti kukkakimppu, ekaksi en ollenkaan sisäistänyt sitä.. ihmettelin vain, että missäs sitä on käyty, ja sen jälkeen tiuskasin, että mitäs sitä oikein ollaan tehty :D



Ihan samassa tajusin olevani täysidiootti ja hellyin samantien :D

Olin kuvitellut olevani jo sen verran terve, että voisin ihan hyvin lähteä tänään jo salille ja crossaamaan. Ihan huvin vuoksi mittasin lämmön, ja .. nooooh olihan sitä lämpöä. Harmitti niin vietävästi. Olin itse sanonut tänään ystävättärelle lähteväni salille. Ohareiden tekeminen on NIIN täysin mun arvojen vastaista. Avokki oli jyrkästi sitä vastaan, että lähtisin hieman lämpöisenä salille huhkimaan. Saatoin ehkä pusertaa kyyneleenkin harmituksen takia. Olin niin kovasti odottanut tänään jo pääseväni salille. Tuli sentään todettua äsken koiran kanssa ulkoillessa, että ihan hyvä, etten lähtenyt, pienen mäen päälle kapuaminen otti koville.

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0