perjantai 3. syyskuuta 2010

work work

Ah, tänään otin pikkuisen mukaani tänne töihin



Ja taasen casuaalia pukeutumista, "plussapallona"





paita - Carlings
farkut - Diesel, mallin nimeä en muista

Taitaa vielä tänäänkin jäädä urheilut väliin, on nimittäin niin kipeät reidet. Kävelen edelleen kuin ankka ja nousen ylös kuin vanhus. Eilen oli pakko levittää särkysuihketta niihin. Mutta siis joo ei se haittaa, että sattuu, tietääpähän tehneensä jotain :)

Tänään pitää tehdä jotain kauhean vaikeaa, minun pitää erotella vanhempieni kellarista tavarat, jotka haluan säilyttää ja jotka heitän menemään. Siellä no nyt toiseksi isoimman huoneen lattian täynnä mun tavaraa. Etupihalla odottaa peräkärry... mä oon niin huono luopumaan mistään, olen sellainen hamsteri. Pitäisi varmasti kotonakin käydä vaatekaappi, ja raaskia heittää pois ne vaatteet, joilla on "tunnearvoa".

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0