sunnuntai 8. huhtikuuta 2012

mun ihanaiset

Oli eilen taas niin ihana saada ystäviä luokseni. Kutsuin ystäviä juhlimaan viidensiä neljännesvuosisadan juhliani. Olen niin otettu siitä ystävämäärästä, joka eilen saapui nyyttärisynttäreilleni. Oli ihanimmat omat synttärit vuosiin, kaiken kaikkiaan vieraita kävi 16 kappaletta.

Teemana oli leipominen (idea varastettu ystävätär P:ltä). Jokainen vieras /pariskunta ohjeistettiin tuomaan mukanaan jotain suolaista tai makeaa. Tuli ties mitä herkkuja, bebe-leivoksia, browniesseja, nigerialaisia puffpuffeja, taivaallista kanasalaattia, itseleivottua leipää, upeaa valkosulklaadaim-juustokakkua.. suklaanougat-kakkua ja synttäripizzaa (kaveripoika toi suolasta Pizzaservicesta :D ) ja pyöräytin ruokapöytään pinaattifetapiirakan.

En odottanut lahjoja, mutta sain niitäkin. Nyt minulla on jatkoja niin paljon, että voin jo helposti liidata Salmisaaressa lyhyimmät liidireitit, voin voidellä kädet climbonilla .. hemmotella kipeitä jalkoja jalanhoitotuotteilla .. ja nyt saan päänkin suojattua kolhuilta uudella kypärällä.

Olen niin onnellinen, että ympärilläni on noin sankoin joukoin ihania ihmisiä.. ja ne ketkä eivät ehtineet mukaan muistivat minua tekstiviestein ja kuvin <3

Oli hyvä veto kutsua ystäviä, saimme avopuolison kanssa kodinkin siivottua eilen varsin perusteellisesti.

Harmoninen ja onnellinen olo ei päättynyt eiliseen. Tänään heräsin hyvissä ajoin, köllin pikkuisen kanssa sohvalla ja katsoin elokuvan. Annoin avopuolison nukkua kaikessa rauhassa, hän oli sitten lähtenyt eilen poikain kanssa baariin (mä olen onnellisimmillani, kun mun ei täydy lähteä baariin).. sai sitten viettää harvinaista laatuaikaa ystäviensä kanssa ilman puolisoita.

Yhdeksäksi huristelin pikkuisen kanssa vanhempieni luokse, jossa siskoni oli miehensä ja poikansa kanssa yötä. Äiti oli jälleen kerran piilottanut suklaamunia pitkin taloa, ja meidän tuli etsiä ne. Etsintöjen ja aamukahvin jälkeen huristelin takaisin kotiin, jättäen pikkuisen vanhempieni huomaan. Olimme avokin kanssa menossa vielä toistamiseen vanhempieni luokse lounastamaan myöhemmin päivällä, jolloin pikkuveljenikin oli syömässä. Kävimme vielä ennen lounasta kurkkimassa kaveripariskunnan taloprojektia, he olivat olleet eilen juhlissakin, mutta .. oli vähän vaikea ehtiä jutellan kaikkien kanssa kunnolla illalla.

Syötyämme itsemme palloiksi avokki jatkoi iltaa ystävänsä kanssa säbämatsissa.. ja minä jäin Mimin kanssa kotiin katsomaan elokuvia ja syömään herkkuja eiliseltä illalta. Ihanaa laatuaikaa..  Vihdoinkin olen saanut katsottua elokuvat Closer ja Eat Pray Love.

Huomisellekin on paljon ohjelmaa, odotan innolla.

1 kommenttia:

Sara kirjoitti...

Oli ihanaa! Kiitos että saimme tulle.
Yllätys pieni blogissani sulle:
http://saran-feelgood-blog.blogspot.com/2012/04/hymy-kiertamaan.html

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0