maanantai 16. huhtikuuta 2012

no voi ...tu

Polvi on kuvattu, miten ihmeessä mä oon saanut sen niin tuusanpaskaksi.. kierukassa merkittävä repeämä, polvilumpiossa turvotusta ja parissa siteessä kans repeämiä. Tuli äsken terassilla olevan nyrkkeilysäkki erittäin hyödylliseksi, pieni itkupotkuraivarikohtaus kohdistettuna säkkiin tuntui erittäin terapeuttiselta.

Sitten .. pitää hakeutua toiselle ortopedille, ja taas laittaa "antakee rahaa" -kirjeitä vakuutusyhtiöön. Onneksi sentään on vakuutus, joka kattoi nyt vähintäänkin magneetit ja lääkärikäynnit tähän asti.

Onneksi sentään viikkon on vasta aluillaan, huomenna toivottavasti lähtee jo kirjettä vakuutusyhtiöön, ja loppuviikosta ehkä voisi tietää alanko hoitaa asiaa eteenpäin julkisella vai yksityisellä puolella. Leikkaus on siis edessä ainakin tämän tähän asti minua hoitaneen ortopedin mielestä.

2 kommenttia:

jani86 kirjoitti...

Aika pahalta kuulostaa.

Miten olet kuitenkin pystynyt kiipeilemään noin hyvin? Sitkeä sissi.

Lääkäri oli sitä mieltä, että jos kipua vielä esiintyy niin olisi hyvä pitää muutama päivä taukoa ja sain jotain voltaren tulehduskipulääkettä myös. Täytyy huomenna katsoa, kun olen menossa miltä tuntuu ja pitää sitten vaikka loppuviikko taukoa.

-didi- kirjoitti...

Se kuulostaa.

Mä oon vaan niin paukapää, etten suostu luovuttamaan :P

Toi tauon pitäminen on kyllä vaikeaa, ei malttaisi millään. Mulla noi vaivat olivat varmaan turhan pitkiä, kun ei malttanut lepuuttaa.

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0