torstai 17. kesäkuuta 2010

160610





kengät - Vagabond
jegginssit - H&M
paita - the Garden Collection H&M
takki - H&M

Mun lempivaatteita. Nää hennesin jegginssit ovat parhaat jegginssit mitä mun kaapista löytyy, vaikka kaapista löytyy monet kalliimmatkin. Muoto on säilynyt erinomaisesti :) Suhteeni paitaan ei ollut rakkautta ensikokeilulla, kokeilin tätä kaupassa jo aikas pian ilmestymisen jälkeen, mutta silloin se tuntui jotenkin hassulta päällä, nyt kun kokeilin pienempää kokoa, alkoi paita tuntua omalta :) Ja nää kengät.. nää oli melkein pari vuotta käyttämättöminä mun vaatekaapissa, en vaan jotenkin osannut yhdistää näitä mihinkään vaatteisiin. Ostin nämä mun 25v synttäreille, ja nää sopii täydellisesti erään ihanan OGE:sta (one green elephant) ostettuun mekkoon ja mustiin verkkosukkiksiin :) Jos tässä saisi painoa sen verran alas, että kehtaisin käyttää ko mekkoa. Ostaessani mekon oli *köh* 6-8 kg kevyempi kuin nyt, luulisin. (sitten lopetin tupakanpolton)

Jippi, sain kesäbonuksen. Se tulee tarpeeseen a) auto on huollossa b) mulla kahdet bronxit ovat päättäneet lahota jalkoihin. Mulla ei ole yhtään siitejä matalapohjaisia mustia kävelykenkiä.

Mulla on välillä turhan höveli tapa käyttää rahaa, ok ok .. mä ostan juttuja itselleni, mutta on myös tapana hemmotella läheisiäni, ja olla muutenkin yllättävän antelias jne. Aloin miettiä, että onko minulla oikeastaan varaa siihen, enpä ole niin hyvätuloinen, että voin jatkuvasti kestittää kavereita jne. Usein olen tuntenut syyllisyyttä, jos tunnen olevani jotenkin parempituloinen, kuin sisarukset/puoliso tms.

En tiedä olenko yksin tämän asian kanssa, mutta ainakin meidän perheessä on suuri ero siinä mihin ns ylimääräinen raha käytetään. Mä laitan hirveän mielelläni kotia kuntoon, vien meidän ulos syömään tai jotain .. ja ja ja .. sitten jos puolisolla on ylimääräistä rahaa, niin.. se ostaa jotain gizmoja. Ei mitään puhetta siitä, että hemmottelisi minua/meitä. Mä en kauheasti kostu jostain kamerapiuhoista. En siis sano, että toisen pitää käyttää rahansa minuun, olen vain huomannut, ettei tää oo niin molemminpuolista. Ehkä pitäisi oppia käyttämään vaan rahansa itsekkäästi omaan itseensä... tosin .. mitä mä ostan .. mä en tartte kamerapiuhoja tms. Lisää vaatteita? Kenkiä? Alanko käydä yksin kylpylöissä ja leffassa?

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0