maanantai 14. kesäkuuta 2010

Kotivärjäilyä

Meillä oli avokin kanssa eilen hauskaa, kun yritettiin värjätä mun ripset :) Eipä ole tullut aikaisemmin kokeiltua, ripsetkin on mulla värjätty vain pariin otteeseen joskus, ja silloinkin se on tehty kosmetologilla/kampaajalla.

Yllä ennen, alla jälkeen.



Enpä oo aikaisemmin huomannut itselläni noin väsyneen näköisiä silmiä, hui kauhistus.

Muistisääntö a) ripsiin sitä väriä kunnolla, avokki taisi laittaa ihan liian varovaisesti sitä niihin ja b) kulmiin ei kannata laittaa sinimustaa :D No siis.. tuohon oli tiedossa, silti piti kokeilla :P Nooooh, onneksi nyppimällä kulmat saa aikas vähemmän gooteiksi :) Täytyy varmaan alkaa laittaa jotain silmälappuja/teepusseja/kurkkuviipaleita/kylmiä lusikoita silmien päälle. Peljästyin kun katsoin tuota kuvaa.. tosin.. mä oon kyllä kans aikas väsynyt.

Tekis mieli tänään uusia tuo ripsien värjäys, jos nyt avokki uskaltaisi laittaa kunnolla sitä mömmöä mun räpsyttimiin. Ajattelin, että olisi kiva saada jotain väriä ripsiin ennen hautajaisia, etten sitten muistuta tilaisuuden aikana pandaa tai mitään, jos joutuu turvatumaan maskaraan.

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0