torstai 17. kesäkuuta 2010

gojuttago - day 8

Oho, taas -200g. Vähän hirvittää tää tahti, mutta kait tää on ok. Mä kun uskon maltilliseen painonpudotukseen. Nopeasti tiputetut kilot tulevat aina korkojen kanssa takaisin, en mä sitä halua. Apua!

Tänään on lepopäivä, ihan vain sen takia, että töissä on NIIN paljon tekemistä, ettei ehdi edes salille. Huomenna on sitten crossaamista, ja katsotaan poljenko aikaisin perjantaina aamulla tekemään salitreenit vai miten.

Ha, vatsalihaksissa tuntuu ne muutamat rutistukset mitä eilen tuli tehtyä :) Ei satu, vaan tuntuu, tietää tehneensä jotain.

1837 kcal
Kokonaiskulutus
1 kcal
Tavoite pluskalorit
-733 kcal
Toteutunut vaje
1838 kcal
Tavoite
1104 kcal
Syöty (Toteutunut)
-734 kcal
Tavoitteesta
22 g
Kuituja

2 kommenttia:

Soile kirjoitti...

On kyllä tehokas dietti! Mullakin kilo lähti eka viikolla:) Sitten oli pientä juhlimista viikonloppuna ja maanantaina aloin uudestaan ja nyt olen taas jo siinä painossa mihin pääsin, ennen viikonloppua:)

-didi- kirjoitti...

Näemmä joo :) Tietty ne mun karistamat kilot tulee juosten takaisin, jos en tee pysyviä muutoksia ruokavalioon, onneksi tämä dietti luo mahtavan pohjan ja tästä saa hyvin osviittaa siihen, miten voi syödä oikein.
mulla tulee huomenna syötyä herkkuja tms.. kun on hautajaiset, siellä en ala sörkkimään pastaa/perunaa lautaselta pois.

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0