torstai 16. elokuuta 2012

Hyvä alku

Haa, vahinko ei ole ollutkaan niin massiivinen mitä alunperin kuvittelin. Viikonlopun jäljiltä paino on tullut hyvin alas, tiistain punnitukseen jopa -1,5kg. Uskallankohan edes arvuutella mitä paino olisikaan ollut maanantaina, punnitsin itseni vasta tiistaina. Tällöin oli vrt maaliskuun kehonkoostumusmittaukseen tullut 5,8kg, nyt sitten työstetään painoa. Tavoite on tiputtaa painoa vielä tuosta maaliskuun lukemasta alaspäin, tavoite lokakuun aikana saavutettavaksi on 64kg. Ihanteellisinta olisi saada paino vielä alemmas, kiipeilynkin kannalta olisi hyödyllistä olla huomattavasti kevyempi, ties vaikka alkaisi kattoreitit mennä kevyemmin.

(Eiliset kiipeilyt meni ihan persilleen juuri sen takia, että ajattelin vain sitä, kuinka painava olen, enkä luottanut siihen, että jaksan kiivetä katon yhtämittaisesti.. typerää!!! Olen mä aikaisemminkin painanut samanverran kuin nyt, ja vetänyt katon puhtaasti.. mur minulle!)

normilounas

En ajatellut tehdä ruokavalioon muuten muutoksia, en vain herkuttele, napostele, lohduta tai palkistse itseäni ruoalla. Kasviksia voin syödä mitenkä paljon vain lounaalla ja päivällisellä, en minä aikaisemminkaan ole salaattiasyömällä lihonnut :P

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0