keskiviikko 10. helmikuuta 2010

100210



Tuollainen päivän asu. Huivia ja pöksyjä lukuunottamatta kaikki on Henkkamaukkaa :) Tuli tänään housuolo. Olin aluksi laittaa farkut jalkaa, mutta sitten löysin nämä ah niin mahtavasti istuvat mustat pöksyt kaapista. Olisko ollut jotain pari kymppiä maksanut kesällä Hampurissa, Espritin tällaiset ihanan leveälahkeiset ihanuudet.Huivi on Ginasta. Nyt taas kehtaa pitää tällaisia ei niin löysiä vaatteita, kun joulukilot ovat karisseet mukavasti. Olo on muuten mitä mainioin nykyään. Syön kyllä ehkä enemmän hedelmiä, mitä olisi karppauksen mukaan suositeltavaa, mutta.. so what :) Mulla on tosi hyvä olla.

Ai niin.. eilen sain idean eräästä toisesta blogista, että voisin tilata itselleni setin, jolla voisin itse huoltaa kynsiä. Jos oikein muistan, niin setin hinta oli 85 €, yksi kynsihuolto maksaa kuitenkin 75 €. Tosin minulla on ranskalainen manikyyri kynsissä.

Fuck, mun känny kuoli, my iPhone .. NOUUUUU! Äsken otin sillä valokuvat, nyt toi ei mene päälle. wtf!? Ei sillä, että kukaan mulle soittelis työpäivän aikana, mutta siis .. (tai ylipäätänsä muutenkaan)... millä mä nyt facebookkaan salaa työpäivän aikana? KRIISI! Tai miten mä tarkistan, koska mulla on kynsihuolto?! Voi vehje.

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0