lauantai 13. helmikuuta 2010

Viivi ja Wagner teneriffalla

Ihanaa, tänään menemme teatteriin. Tänään on muutenkin kaikkea kivaa tiedossa. Aion käydä mm ostamassa Spriritistä saappaat joita olen jo tovin himoinnut.

Aamu on alkaut mukavasti, paino on taas hieman tippunut, ilman että tarvitsee mitenkään erityisesti laihduttaa, karppaaminen rittää. Minulla on omituinen tapa säästellä lempituotteita tiettyjä hetkiä/päiviä varten. Tänään olen käyttnyt niitä lempituotteita, kuorin ihon, laitoin hampaisiin vaalennuslaput.

Alle olevilla suosikkituotteillani ihon saa aina mahtavan heleäksi ja siloiseksi <3

Tuotteista sen verran, että tuo ensimmäinen pumppupullo on clinidermin soft cleansing mousse, isompi Vichy - Oligo 25 on ihan päivävoidetta "anti-dull skin hydrating care- :D Mun kummitäti siis on hankkinut minulle nämä tuotteet :P Ja pienempi on saman sarjan silmänympärysvoide. Silmänympärysvoide on kuin pieni dödösticki, aivan mainio. Tästäkin jää mahtava olo iholle ja silmien ympärille. Tätä käyttäessä ei tule turhaan hankailtua silmänympyrysihoa. Ja kuvassa viimeisimpänä, mutta ensimmäinen näitä käyttäessä on Freemanin Skin Silkening Cucumber, Melon & Ginsen kuorintanaamio. Mahtava tuote. Iho jää aina ihanan viilea, kostean ja siloisen tuntuiseksi.

Nyt pitää vielä yrittää tehdä hiuksille jotain, olen kahden vaiheilla suoristamisen ja kihartamisen välillä.. tai laineet niistä kait tulis. Nooh, on vielä vähän aikaa ennen kuin pitää lähteä. Rauta kuumenemaan ja sillä aikaa voisin keittää isosti kahvia.

1 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos, ja mukavaa teatteri-iltaa teille! :)

Mai

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0