sunnuntai 25. heinäkuuta 2010

häät

Hitsi, häät olivat hienot, morsian oli kaunis. Sulhainen puheensa päätteeksi onnitui saattamaan suuren osan vieraista lähes kyyneliin laulamalla tuoreelle vaimolleen serenadin. Ihanaa <3

Eipä siitä sen enempää. Tällaisessa asussa olin liikkeellä



Kengät - Blanco
Mekko - Karen Millen
Huivi - äidin jokin
korut - Kalevala koru
nilkkahärpäke - polttareissa väsättiin kaikille häiden teemaväreistä jotkin tuollaiset


Vielä toinen kuva itse asusta, huomasin, ettei mekko päässyt tuossa varsinaisessa päiväasukuvassa oikeuksiinsa, olin jotenkin rytistänyt sen päälleni.

Ulkona oli niin kova tuuli, yhdessäkään kuvassa ei hiukset ole hyvin :D

Nonni. Nyt ovat häät takana ja reissu Saksaan edessä, pitää pakata vielä loput tavarat, siivota kämppä ja yrittää selvitä pienestä tukkakivusta.

Ai niin.. eilen vähän draamaa häissä, olin kuulema kärttyinen siellä, ja avopuoliso meinasin kuulema pariin otteeseen lähteä sieltä, ja jättää minut tulemaan julkisilla perässä o_O hupsista. Se ei huomannut mainita siitä mitää, että näytin hyvältä tms. Vähemmästäkin tulee huonolle tuulelle.. hmpf! Sitten oli jotain muutakin tiuskinut hänelle. Hmm.. so not like me. Puitiin asia tässä aamulla, sanoin etten tarkoituksella ollut loukannut häntä, ja hänkin sanoi itsekin olleensa huonolla tuulella, oli kuuma, häntä väsytti.. ja varmaan harmitti sekin, kun hän oli autolla liikenteessä. Tavallisesti minä siis olen se, joka on autolla, ja joka ei juo, ehkä sekin ärsytti sitten häntä. Mene ja tiedä.

2 kommenttia:

Soile kirjoitti...

Aivan upea mekko! Sopii sinulle tosi hienosti:)

-didi- kirjoitti...

Kiitos :) Toi on siis äitini mekko :) Äiti oli tosi otettu siitä, että mulle kelpasi jokin sen vaate :) Ja mä olin yllättynyt, että se mahtui mulle :D

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0