torstai 22. heinäkuuta 2010

innostunut

Olen niin innostunut, etten malta näemmä nukkua oikein lainkaan. Enää kaksi yötä ystävättären häihin ja kolme yötä siihen, että lähdemme avopuolison kanssa Hampuriin. Kyllä se nyt näyttää erittäin todennäköiseltä, ettei hautajaiset tule olemaan sellaisena ajankohtana, että se vaikuttaisi meidän matkaamme.

Nää yöt menevät surffailemalla netissä, etsien kivoja vaatteita, katoen elokuvia ja suunnitellan tulevia tapahtuamia. Aina välillä tulee etsittyä inspiraatiokuvia häistä. Avopuoliso ei ole vielä kosinut, huoh, mutta hän tulee aivan varmasti niin tekemään. Saan kuulema suunnitella häitä jos haluan, no mikä jottei. Etsin kuvia hääkampauksista, puvuista, teemaväreistä jne.

Hää- ja vastaavien suunnitelun lisäksi tulee katsottua elokuvia, joita olen haalinut. Minulla on fiksaatio Johnny Deppiin ja Tim Burtoniin, niin yhdessä kuin erikseen. Juuri tuli katsottua Beetlejuice. Nyt pyörii muuten vain mielestäni hyvä elokuva Blade.

Olen jotenkin laittoman hyvällä tuulella, olen kohta ollut muutaman viikon töissä loman jälkeen, mutta silti on aivan sellainen olo, kuin olisin vain koko ajan lomalla. Ehkä se on se, että on tullut tosiaan käytyä usein rannalla, tai sitten se on se, että on tullut treffattua kavereita, myöskin sillä on vaikutus, että olen ollut yksin toimistolla. On aivan erilaista tehdä töitä kun saa luukuttaa mieleistä musiikkia töitä tehdessä.

Ehkä voisin tehdä kollaasin kivoista hääkampauksista :)

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0