torstai 22. heinäkuuta 2010

Meneehän tämä aika näinkin

Mä oon ihan hurahtanut nyt kaikenmaailman hääsivuistoihin :D Selailen vain kaikkia hääsivuja, mietin sopivia teemoja, vieraslista on jo laadittuna, samoin kirkko ja juhlapaikka :) Jopa päytäjärjestys on mietittynä :D Istumajärjesykseen en ola paneutunut.

Juhlapaikalla on kiva lava, johon saa bändin, sekä hyvin lattiatilaa tanssimiselle. Sisustus ei ole järin hieno, puuta seinät- ja katto. Hyvä puoli paikassa on se, että sinne voi itse viedä ruoat ja juomat. Näissä säästää pitkän pennin, kun ei tarvitse maksaa tyyliin melkein kahdeksaa euroa / alkujuoma.

Kosisi se yksi jo :) Se kyllä tietää, että mä suunnittelen, itsepä kehotti :)

5 kommenttia:

carnivora kirjoitti...

Jokos rekisteröidyit sinne yhdelle palstalle? ;) Mä oon ihan koukussa.

-didi- kirjoitti...

Tekis mieli.. mutta.. montako päivää on häihin.. anteex mihin? :D Miksei se yksi jo kosi?

-didi- kirjoitti...

Mutta siis.. joo.. tuohon palstaan jää koukkuun, olin koukussa jo puolitoista vuotta sitten pikkusiskon häitä suunnitellessa.

carnivora kirjoitti...

Siellä on kuule vaikka kuinka paljon kosinnan odottelijoita ;) Mukaan vaan! Ja kun rekkaudut pääset lueskelemaan muiden hääsuunnittelupäiväkirjoja. Niistä löytää paljon kaikkia ihania juttuja.

-didi- kirjoitti...

:D yksi odottelija lisää palstalla :)

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0