perjantai 23. heinäkuuta 2010

vaikeaa

On se vaikeaa. Kävimme avopuolison kanssa tänään kaupoilla etsimässä kengät minulle huomisiin häihin. Löytyi kahdet potentiaaliset valkoiset ja yhden hmm.. fuksian väriset. Nooh, toiset valkoiset ja fusiat olivat samanmerkkiset ja sattuivat vielä olla alennuksessa, joten .. eihän siinä tyttö voi tehdä muuta kuin ostaa molemmat :D

Ajattelin kaupassa valkoisten sopivan paremmin äitini mekkoon, mutta kotiin päästyemme totesimme fuksianväristen kenkien sopivan valkoisia paremmin mekkoon. Hmm.. noooh nyt on kengät myös uuteen Marimekosta ostamaani mekkoon :D Jippi!

Täytyy yrittää huomenna kuvata kengät (asut muutenkin), noi on niin no name -merkkiset, ettei netistä edes löyty kuvia, ei ainakaan helposti :D Halpiskengät, mutta.. ei se mitää, ei ne olleet kalliitkaan. Kuinkakohan monet kengät sitä on tullut ostettua tämän vuoden puolella? Yhdeksät? Onko se paljon? Varmaan riippuu ihan siitä, mihin vertaa :)

Mua jännittää huomisen häät vallan kauheasti. Olen niin onnellinen ystävättären puolesta <3

2 kommenttia:

Timangy kirjoitti...

Pöh ei kenkien määrästä pidä olla naisten huolissaan. ;) Se on ihan normaalia. Näin päätettiin yhdessä poikaystävän kanssa. Aina kun nään kaupassa/kirpparilla kivat kengät niin kiljaisen: "SHOOOZ!", ja poikkis huokaisee syvään ja tietää että se on menoa... Ei ole estämistä siihen enää. :)
Mä olen varmaan ostanut tän vuoden puolella n. 20 parit kenkiä, mm. ensimmäiset kunnon korkkarit ja tosin suurin osa kirppiksiltä/ebaysta/kierrätyksestä, joten eipä ole mennyt yli 50e kengiin edes! ;o

-didi- kirjoitti...

.. mun on ehkä parempi olla laskematta mun kenkiin käyttämiäni euroja, tulee vain ahdistusta :D

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0