sunnuntai 9. lokakuuta 2011

"epäonnistunut" lepopäivä

Olen nykyään niin urheiluhullu, kuten Heiaheian merkinnöistä näkyy. Tai siis ainahan mä olen urheillut, mutta nyt viimeaikoina urheilu on vaan muuttunut entistä monipuolisemmaksi.



Tänään olin aikeissa pitää lepopäivän, kun ystävän parhaaksi päätettiin olla menemättä tänään seinille. Suuntasin töihin, olin aikeissa pitää lepopäivän itsekin, mutta ilma oli vain niin mahtava, että teki mieli lähteä juoksemaan. Lonkka vaan on vaivannut nyt niin, että päätin juosta vain vähän. Päädyin comboon juoksu - sali - juoksu, yhteensä n. 6 km juoksua sekä 48 minuutin tehokas punttitreeni.

Alan pikkuhiljaa olla huolissani lonkasta. Yksi epäily oli, että siellä olisi hermo puristuksissa, ja että hieronta auttaisi. Tuo epämukava tunne lonkassa ei vain mene ohi. Onneksi se ei vaivannut pari viikkoa sitten. Saksassahan tuo vaivasi niin, että jopa käveleminen oli kivuliasta.

Onneksi ole jo muiden asioiden takia menossa lääkäriin tässä kuussa, niin voin varmasti ottaa silloin myös tämän lonkkavaivan esille. Se ei ole jatkuvasti kipeä eikä särje, mutta välillä siihen tulee ihme kiputiloja ja särky säteilee jopa pohkeeseen saakka. Juostessa olen yrittänyt tunnustella, että vaikuttaako juoksuasennon muutoksen siihen, mutta en löydä mitään syy - seurasta. Turhauttavaa.

Ah!! Tajusin muuten mikä on taustalla parantuneen penkkipunnerruksen takana.. no se punnerrushaaste tietenkin :D Mikäs muukaan. Minua yritetään kannustaa palaamaan uudestaan haasteen pariin. Pitää miettiä :)

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0