maanantai 24. lokakuuta 2011

Mieltsiä

Supersiisti kiipeilykerta taas takana. Kaveripojan kanssa kiipeilin, kiipesin uudet 5c:n ja 6a:n reitin, liidasin, menin kakkosena (6a:n!), yläköysittelin ja kokeilin jammailua eli halkeamakiipeilyä. 3h meni kuin siivillä. Liidasin Rocktopia seinäläl 5a/5b:n reittiä puoleen väliin, kakkosella vedin ehkä 20 m:n korkeuteen, kakkosena vedin 6a:n ja yläköydellä pääsin uuden 5c:n reitin ylös.5c:n reitti oli todellinen yllätys, olin suhtautunut ennakkoluuloisesti reittiin sen otteiden pienuuden takia.

Halkeamakiipeily oli jännä kokemus, sitäkin yritin 5c:n reitillä, oli aika hankalaa, mutta kivaa.

Kävinhän myös pelleilemässä yhtä 6c:n reittiä. Ainoa mitä sain aikaa oli naurun kaveripojasta, ei oo dynottaminen vielä ihan hanskassa, pienestä otteeseesta puoli metriä ohi. Ehkä seuraavalla kerralla sitten paremmin :P

Minulle heitettiin haaste katoa läski katoassa tunnustaa kahdeksan asiaa itsestäni.

1. Kammoan edelleen lähtemistä, erityisesti inhoan matkustamista minnekään julkisilla, sillä ahdistun ja tunnen painuvani kasaan sisältäpäin.
2. Pelkään jatkuvasti etten ansaitse puolisoani
3. Meinasin alkaa itkeä ruokakaupassa viimeviikolla, kun avopuoliso ei antanut minun ostaa joulukalenteria (ja ikää oli??)
4. Ilman fb:tä emme olisi puolisoni kanssa varmasti löytäneet toisiamme uudelleen
5. Olen bloggaamisen lisäksi koukussa irkkaamiseen
6. En usko osaavani syödä "normaalisti" ilman suunniteltua ruokavaliota, minulla on oltavat tietyt raamit, muuten syömiseni varmasti edelleen karkaisi käsistä
7. Nukun edelleen nallen kanssa
8. Angsteista ja kaikesta huolimatta olen aika hurjan onnellinen

Haastan Nian ja Saran tunnustamaan kahdeksan asiaa itsestään :)

ps. tunnustukseen 3 . itkeminen ja joulukalenteri .. mä olin siis TOSI väsynyt tuolloi :D

5 kommenttia:

redshift kirjoitti...

Saanko kysyä, että mikset saanut ostaa joulukalenteria? Siis onhan se toki lapsellista ja turhaa ja suklaakaan ei välttämättä ole erityisen hyvää, mutta kyllä kai aikuisen ihmisen pitää saada ostaa itselleen joulukalenteri jos se tekee ihmisen iloiseksi :)

-didi- kirjoitti...

Saat :) On kuulema liian aikaista :D Marraskuussa sitten.

Sara kirjoitti...

Haaste vastaaotettu!!
Laitan mun ööh..minnekköhän laittaisin vastauksen?
Varmaan tähän kommenttina vähän myöhemmin.

Mahtavaa noi sun kiipeily suoritukset!! Sä olet siis kehittynyt ihan sikana. Menet mun ohi pian!! :D Odotan innolla taas päästä säännöllisesti sun kanssa kiikkumaan. Jospa yrittäisi nyt ensi viikolla päästä alkuun. Joskin tämä nuha nyt menisi ohi.

Sara kirjoitti...

Niin ja suklaakalenteri tulee kyllä tähänkin huusholliin!!;)

-didi- kirjoitti...

Sara, joo nyt vaan parantelet itsesi kuntoon niin päästään seinille yhdessä.
Enhän mä noita reittejä puhtaasti vielä nouse, etten nyt vielä hirveästi pelkäisi mun menevän ohi :P

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0