sunnuntai 9. lokakuuta 2011

Paras hiusten kosteuttaja


Oon aina ollut kauhean tarkka hiuksistani, ja se on ollut se mun juttu. Viimeisimmän hiusoperaation jälkeen olen keskittynyt paljon löytämään hyvän hiustenhoitosarjan, jolla saisin takaisin sitä tervettä kiiltoa ja eloisuutta. Olen testannut muutaman hiustenhoitosarjan. Ruokakaupan tuotteista ei ollut monestakaan paljoa apua .. paitsi Doven uusi sarjasta, sillä hiuksiin sai hurjasti eloisuutta.


Hairstoren tuotteista testasin Cutrinin Colorismin ja Bonacuren Moisturen kick -sarjat.


Melkein epäilen hairstoren myyjän "asiantuntemusta" sillä Cutrinin tuotteiden kosteuttava vaikutus oli huomattavasti vähäisempi kuin Bonacuren. Colorismin kosteuttava vaikutus ei toiminut enää seuraavana päivänä, kun Bonacuren tuotteilla hiukset tuntuvat vielä seuraavanakin päivänä vastapestyiltä. Ihana tuote.

2 kommenttia:

Anne kirjoitti...

Heippa! Tulin ensimmäistä kertaa visiitille :)

Tuo Cutrinin shamppoo ja hoito on tarkoitettu värjätyille hiuksille, suojaa väriä. Ei se niinkään kosteuta. Kokeileppas seuraavaksi Matrixin Biolage Hydratherapie Shamppoota ja hoitoainetta. On ihan mielettömän ihana ja kosteuttaa hyvin, jättää hiukset ilmaviksi. Toinen vähän kalliimpi on SP:n kosteuttavat mitä kannattaa kokeilla. Näitä saa vain kampaamoista.

Tutustun blogiisi vähän tarkemmin. Alkoi kiinnostamaan ;)

-didi- kirjoitti...

Tervetuloa vain :)

Joo, kyllä mä sen Cutrinin tajusin olevan värjätyille, myyjä vaan kovasti vakuutti, että siitä sarjasta saisi kosteutusta hiuksille.

Pitää kokeilla seuraavaksi noita mainitsemiasi tuotteita :)

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0