maanantai 17. lokakuuta 2011

Koulua ja kiipeilyä










Superpäivä tänään tosiaan. Oli kivaa vaihtelua normaalille työpäivälle olla tänään "koulussa", huomenna jatkuu vielä.

Opiskeluiden jälkeen  hyppäsin bussiin ja suuntasin Salmisaareen. Tänään olin kiipeilemässä uuden tuttavuuden kanssa (en sen, joka  teki oharit sunnuntaina). En liidannut tänään, mutta menin kakkosena paria reittiä. Tänään oli legendaarinen kerta, pääsin yläköydellä erään pinkin 6a:n ylös asti!!! En tietenkään yhdellä kertaa, mutta silti .. tämä oli minulle ensimmäinen kerta.

Jipi!

Superia on myös se, että uusi tietokoneeni saapui, olen vain niin poikki, etten jaksa keskittyä ohjelmien asenteluunn.

2 kommenttia:

Sara kirjoitti...

Onnittelut 6a:sta!! Voit jo kutsua itseäsi semi-kiipeilijäksi!! ;-) Minäkin vielä kuulun niihin. Sanonta on että sitten kun 7a kiivetty niin voi kutsua itseään kiipeilijäksi. haha

Ah..minkäslainen tietsikka tuli ostettua??

-didi- kirjoitti...

Mä oon omasta mielestäni vasta rimpulija :P

Hp:n probook. Jos toi kestäis kauemmin kuin noi aikaisemmin ostetut multimedialäppärit.

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0