lauantai 18. helmikuuta 2012

4 x 29 > awesome

Tänään toteutimme kaveripojan kanssa keskiviikon suunnitelmat kiipeilyn kestävyystreenistä. Alkulämmön jälkeen kiivettiin molemmat 20 min niin monta nousua kuin ehdittiin 29 m:n 5b/5c-reittiä. Kovat sykkeet tuli ja hiki! Aivan mieletön olo. 

Hyvin tuosta graagista näkee kuinka ensimmäisen nousun aikaa syke nousee hurjiin lukeminiin ennen edes varsinaista suoritusta. Mua oikeasti välillä pelottaa liidaus, kolme ekaa klippiä on ne maagiset. Eka liidi oli sitäpaitsi vain 5a, ihan hyvin se silti meni... vähän hiipimistä reitti.

Rocktopialla en lähtenyt liidaamaan, sillä mullahan olisi mennyt se 20 min siinä :D

Kaveripoika otti projektin kestävyysrupeaman jälkeen, joten sain hyvin palautus 20min puristuksesta.

Jotenkin omituista, että mua pelottaa 5a: enemmän kuin sitten paussin jälkeen 6b+ kisaseinällä :D Mitä ihmettä! Olen tosi ylpeä kuinka pitkälle .. ja ennenkaikkia ihan sulavasti pääsin tuosta liidiä. Luovuin katto-osiolla, tarkoitus oli antaa kaveripojan liidata reitti ja mun kakkostella sitten loppuun asti. Kakkostellen mä en päässyt yhtä pitkälle kuin liidaamalla, klippailun on helpompaa mennessä kuin purkaessa. 

Tuli kulutettua ihoa tehokkaasti vielä yhdessä 6b+/6c:ssä, mutta sitä en päässyt ylös. "Loppuhidas" oli supervama 5a.

Mahtava fiilis kaikenkaikkiaan. Sormet kesti hyvin, kun ne teippasi, ei sattunut missään vaiheessa. Edes jalkoihin ei sattunut eiliset prässit.

edit: niin joo.. edellisellä kerralla kaveripojan kanssa kiipeillessä tuli liidattua erittäin osissa yksi reiti, mitä pidin 5a:na.. tänään sit tsekkasin gredin, sehän oli 6a :D No ei ihme, että tuntui vähän vaikealta ja pelottavalta. Olin nimittäin häpeissäni siitä, kun kuvittelin, 5a:n menevän noin päin honkia :D

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0