lauantai 25. helmikuuta 2012

ommom

Minulle suotiin tällä viikolla suuri kunniatehtävä, huolehdin ystäväpoika J:n kissoissa reilun vuorokauden. Hommassa on se juju, että.. mä oon aina inhonnut ja pelännyt kissoja, ja kaikenlisäksi olen niille allerginen.. ajattelin kuitenkin, että autan nyt.

Kävin tiistaina tutustumassa kissoihin.. ja nehä oli vallan ihania. Ei ne ollut sellaisia jokapaikkaan säntääviä sähiseviä paholaisen kätyreitä ja raapijoita, jotka tekee yllätysloikkiä ja hyppää niskaan ties mistä paikasta.

Sain J:tä ihanan palkkion kissanvahtimisesta, Lindtin Marc de Champagne tryffeleitä.. ommom..


Nuo kaksi kissaa olivat NIIN ihania, että mun jopa vähän aikaa alkoi tehdä mieli hankkia oma kissa :D Olen aivan seonnut.. mutta ei oo tulossa, ollaan kummatkin kissoille allergisia. Onneksi pääsen pari kk:n päästä uudelleen kissavahdiksi.

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0