keskiviikko 29. helmikuuta 2012

söpöä

didi: mä lähden nyt, yritän tulla aikaisemmin kotiin
avokki: joo, tuu takaisin, että ehdin nähdä sinut ennen kuin lähden töihin
didi: kulta, sullahan on koko loppuelämä aikaa katsella mua
avokki: mutta, ei se riitä

awwww <3  <3 <3

ostin avopuolisolle kukkia

Minulla on hurjan huono omatunto.. olen viimeaikoina ollut kauhean itsekäs. Tuntuu, että koko ajan kalenteri on täynnä kaikenlaisia menoja, illat venyy välillä kymmeneenkin asti, että pääsen harrastuksista kotiin jne. Avopuolison harteille on jäänyt kodinhoito jopa turhankin isolta osin.. tarkoitushan olisi kuitenkin hoitaa hommat puoliksi.

Avopuoliso on kauhean kärsivällinen, mutta.. kuinka kauan, sitä en halua edes yrittää ottaa selville. Tämän tytön on rauhoituttava ja opittava välillä sanomaan ei menoille.

Onneksi ei varmaan olen kuin kuukausi, että avopuolison kanssa päästään yhdessä harrastamaan kiipeilyä, sitten tuota laatuaikaa tulee väkisinkin :) 

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0