tiistai 14. helmikuuta 2012

"pakkohankinta"

Aika nopsaa meni tänään taas reilusti yli 4h ulkona kaveripojan kanssa jääkiipeillessä. Kaipa se on vaan hankittava kausari tuonne, jos edes pari kertaa kuukaudessa kävisi, niin se kausikortti on äkkiä maksettu.


Tänään alku oli hieman takkuinen.. ekaksi odoteltiin tovi mun vuokrakamojen saapumista, sitten taistelin yksien jäärautojen kanssa joita en saanut asennettua kenkiin (niissä raudoissa oli jäätä joten mekanismit eivät toimineet), toiset jääraudat saatiin laitettua mun kenkään, mutta sitten pari potkua jääseinään, niin ne hajos.. kolmansilla sitten mentiin jo hienosti.

Tänään en tippunut kertaakaan köyteen ja etenin rauhallisesti. Ainoa "haaveri" oli kun potkasin polven jäähän :P Ettei varsinaisesti ihan kiipeilyvamma, honkkeliäksidenttiä enemmän (hakkaanhan mä sisälläkin polvia otteisiin).

Mutta kyllä, jos kerran viikkoon kävisin kiipeämässä, niin se olisi hyvä. Raitista ilmaa ja liikuntaa, mikä olisi parempi?

Nyt vielä tarkenee tuolla ulkona. Tarkoituksenahan oli käydä ostamassa itselle toppa-asu ulkoilua varten, mutta onneksi avasin suuni vanhempieni luona. Heidän kellaristaan löytyi parikin toppa-asua, joista molemamt sain ottaa mukaani. Toinen on minun vanha ja toinen kuului pikkuveljelle. Omani oli joskus vielä niin tiukka, ettei jalka noussut, mutta nyt hoikempana tuo asuhan meni hienosti päälle ja siinä on niin paljon liikumatilaa, ettei kiipeillessä ole mitään ongelmia. Superia

Löysin myös superfantsut hanskani.


Nää jos mitkä ovat ysäriä, oon niin trendikäs nyt!

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0