perjantai 3. helmikuuta 2012

Hanna

Mieletön yllätys. Kävimme avopuolison kanssa ärrällä tsekkaamassa leffatarjontaa. Ihmettelin avopuolison leffavalintaa, että valitsi suomalaisen leffan. Joo-o, eipä toi mikään suomipätkä ollut. 

Elokuva kertoo 16-vuotiaasta tytöstä, jonka isä (ent.CIA-agenttin) on kasvattanut tästä täydellisen salamurhaajan Suomen villeissä metsissä.


Elokuva piti hyppysissään koko ajan, hetkeäkään ei malttanut irroittaa katsetta. Enkä ollut edes lähellä nukahtamista. Täyden kympin elokuva. Edellinen täyden yllätyksen elokuva oli Drive, joka ilokseni ilmestyy nyt helmikuussa kauppoihin. Jei!

Tapahtui aikaisemmin tänään, jäin sitten rysän päältä kiinni.. herkuttelemasta. Molempian torttujen piti olla lahjuksia, mutta mä kuulin jotain vastaväitteitä liittyen, ettei tuonkokoisia pysty syödä kahta :D Uhrauduin sitten.

kuva: juha/clogz
Aika monsteritorttu mulla, eikös näyttänytkin aikaisemmissa kuvissa vähän pienemmiltä. Valitettavasti ei sentään koko päätä peittänyt.

Oli kivaa ystäväpojan kanssa seinillä, tuli yllätettyä itsensä kunnolla. 6a+ oli tulla valloitettua kerrasta... kaamea moka vaan vikalla otteella, ote ei pitänyt ja lipesin. Lähdin asenteella, että täältä tullaan ihan kohta alas, mutta sehän meni superhienosti. En ymmärrä mistä moinen puhti tuli. Toinenkin kutonen (6a) oli typerää virhettä vaille napakymppi, ensikerralla sitten paremmin.

Köysittelyn lisäksi luonnollisesti boulderoitiin hieman, ennen ja jälkeen köysittelyn. Hitsi vain, taas iho antoi ensiksi periksi... lihakset olisivat vielä jaksaneet. Mahtavia reittejä ja erinomaista seuraa.

edit: niin joo.. mä löysin itseni tekemästä tänään jotain tosi noloa.. tai mä ajattelin aina, että se olis. Tarina johtaa juurensa liidauksen SM-kisoista. Kun kilpailijoille näytettiin ensimmäisen kerran kiivettävä reitti, niin siellä oli joukko kauhean kovaa ilmaa huitovia miehiä ihmettelemässä reittiä. Mä tänään tein sen saman 6a:han valmistautunessa. Heti kun tajusin, mitä olin tehnyt mua alkoi vähän nolottaa :D Piti varmistaa, ettei kukaan nähnyt.

2 kommenttia:

Sara kirjoitti...

Mut eihän siinä mitään noloa kun huitoo reittiä läpi käsin, se kuuluu asiaan. Se on osa kiipeilykulttuuria. Sanovatkoon toiset mitä tahansa.

Ja aika jänskä kuva susta, ahmatti! ;-)

-didi- kirjoitti...

Joo, niin kuuluukin... mä en oo vaan aikaisemmin tajunnut sitä huitomista .D

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0