maanantai 1. marraskuuta 2010

OMG OMG OMG!!

Mun personal best.

IKINÄ ei ole juokseminen tuntunut tuolta. Niin kevyeltä, askel nousi koko ajan kevyesti, missään vaiheessa hengitys ei tuntunut raskaalta, ei tuntunut keuhkoissa. Yleensä parin sadan metrin juoksemin jälkeen reidet tuntuvat raskailta, mutta nyt ei ollut missän vaiheessa näin.

Valitsin reitin, jonka kuvittelin olevan jotain 5 km, mutta kotiin palattuani näin mittarista juosseeni 6,4 km :) ajassa 43 minuuttia. Ihan mieletöntä. En ole koskaan aikseimmin juossut noin paljoa, mä olen aina vihannut juoksemista, tämän jälkeen en todellakaan.. voi hitsi kun pääsis jo uudestaan.

Matkalle lainasin avopuolison iphonen spotifyn takia. Luotiin mulle sinne tosi hyvä juoksusoundtracki :P Hyvä ja hyvä, makuja on monia :D

C'mon Now - Leila K
Break Ya Neck - Busty Rhymes
Gasolina - Daddy Yankee
Work - Ciara feat Missy E
Confusion - New Order
Take me to the hospital - Prodigy
Dödel Up - Guano Apes
Sexy Bitch - David Gueatta
I wanna go Crazy - David Guetta

Alunperinhän tänään piti olla lepopäivä, sillä a) maanantai yleensä ovat b) mulla oli edelleen darra lauantain vuosipäiväjuhlinnan jäljiltä. Käytyäni äitini kanssa kaupassa, ostokassissa poltteli upouudet pitkät juoksuhousut ja mielettömän hyvin rintoja tukeva juoksutoppi. Enhän mä voinut olla kokeilematta miltä tuntuu spurtata "vähän".

Hikinen mutta onnellinen



Stadiumista tarttui kassan kautta mukaan tämä Niken toppi, pitää erinomaisesti rinnat paikallaan, kertaakaan sattunut juostessa



Lähdin siis alunperin ostamaan lyhyitä juoksuhousuja salille, mutta koska lyhyitä ei ollut ässänä, ja nämä oli, niin eihän näitä voinut jättää sinne :)



Vanha Addun takkini, ostettu kait vuosi sitten papalta saamillani joululahjarahoilla, eli joululahja papalta mulle :)



Uusi myssy, Stadiumista



Nää on itseasiassa mun crossing / sali -kengät, mutta olin tilapäisesti hukannut mun oikeat juoksukengät.



Tarkkaavainen huomasi varmasti mitkä olivat teemavärit :D Juoksuhousuissakin piti ehdottomasti olla tuota fuksiaa, jotta ne kelpasivat :) Kuten on vanhoissa juoksuhousuissani ja olemassa oleva Niken salitoppi on pientä valkoista logoa lukuunottamatta fuksia. Oon jotenkin fiksoitunut tähän värikomboon.

2 kommenttia:

Koala2 kirjoitti...

Samat suokkarivärit mullakin jumppakamoissa ;-)

-didi- kirjoitti...

:) ihan paras :)

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0