perjantai 28. tammikuuta 2011

Beautiful blogger

Sain tämä ihanan tunnustuksen SzopPracz 365 -blosissa. Kiitos <3
(http://tunteellinenhupakko365.blogspot.com/2011/01/tunnustus.html)



Nyt täytyy sitten tehdä kuulema seitsemän tunnustusta itsestäni

1. Annan ihmisten olettaa minun olevan taitamattomampi tai tietämättömämpi, kuin mitä oikeasti olen.

2. Minun on erittäin vaikea sanoa ei, jos joku kysyy jotain asiaa mitä en haluaisi tehdä.

3. Olen suunnitellut häämme jo pari vuotta sitten, vaikkei avopuolisoni ole edes kosinut vielä :) Vieraslista on ollut pitkään valmiina.

4. Vaikka rakastan urheilua nykyään, todennäköisesti en harrastaisi mukavuuden halusta mitään liikuntaa, jos minulla olisi luonnostaa hoikka varsi. Käyttäisin sen ajan esimerkiksi lukemiseen ja ruoanlaittoon.

5. Ajaessani yksin autolla, minun on laitettava autoon mennessäni heti ulko-ovet lukkooon. Tottakait joku haluaa vetää mut autosta ulos, ihan niinkuin elokuvissa ennen takaa-aja -kohtauksia. (Puntolla varmasti pääsisi lujaa karkuun)

6. Olen oikeasti aika hyvä työssäni, vaikka vähättelen taitojani, ja yllätyn jos joku kysyy jotain alaani liittyvää ja osaan vastata fiksusti kysymykseen.

7. Valmistaudun jatkuvasti henkisesti siihen, että ystäväni / avopuolisoni jättää minut, en halua näin käyvän, mutta valmistaudun, sillä en halua enää ikinä elämässäni tuntea samanlaista surua, mitä koin muutamisen vuotta sitten. Ristiriitaista, mutta tämä ei estä minua silti suunnittelemasta tulevaisuutta avopuolisoni kanssa. En vain halua enää ikinä romahtaa uudestaan.

Annan tämän tunnustukset eteenpäin exsulle - http://exsat.blogspot.com/

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0