lauantai 15. tammikuuta 2011

Lisää uutta treeniä

Torstaina testattiin kakkospäivän treeniä

Ylätalja rusetti-ote 2x10-15 40/45kg
Alatalja* 2x8-12 30/35 kg
Suorinjaloin maastaveto kp.* 2x10-15 ´8 kg :D Ihan naurettava paino, seuraavalla kerralla 10 kg
Prässi jalka-asento leveä* 2x15-20 70 kg, mutta tavallisesti olen tehnyt jalkaprässit jollain reilulla 90 kg:llä
Hauiskääntö taljassa 3x8-12 25 kg
Selänojennus omalla painolla 2xmax
Pohkeet seisten omalla painolla 2xmax
Vatsat taljassa 3x10-15

Ehdin tekokkaasti parissa päivässä unohtaa ne painot, millä treeniä tehtiin, mutta noi on varmaan sellaisia about kiloja. Ylätaljasta rusettiotteella tuli mun uusi rakkausliike, se on vaan niin ihana.

Avokki huomautta minun kaventuneen huomattavasti, sanoi myös minun käsistä tulleen jo aika patit, sanoi myös, että ei tykkää liian pateista. Voi voi :) Kyllä se tottuu. Ja jos ei, niin .. no voidaan harrastaa seksiä pimeässä tai se voi ottaa pehmoisemman rakastajatteren. Kaiken tasapuolisuuden nimissä, alkuunsa me harrastettiin seksiä pimeässä kun mä häpesin itseäni, joten voihan se nyt sit mennä toistekin päin :P

Nyt on tosiaan jo kohta kuudes päivä GFG:ta takana. On tämä kyllä aikamoinen kuuri. Ei tämä nälkä ja niukkakalorinen kuuri muuten haittaisi, mutta.. nyt alkaa salilla tuntua, ettei liikkeissä ole tarpeeksi pontta. Liten aikana tuli syötyä muutama sataa kaloria enemmän päivittäin, ja silloin jaksoi treenatakin oikein hyvin. Mun on ollut ihan pakko syödä vähän enemmän, koska ei oo hyvä, että pyörryttää koko ajan. En mä silti syö mitä vain, proteiinipitoista, extrapatukan tai tonnikalaa tms. Mulle on kuitenkin tärkeintä nyt se, että jaksaa treenata, ja kun miinuksilla mennään, niin kyllä se rasvakin palaa :)

Omista fiiliksistä sen verran, että vielä alkuviikosta oli aivan katkipoikkiväsy. Kävin juttelemassa työterveyslääkärin kanssa, ja sain pillerit nukkumista/nukahtamista varten. Nyt olen kohta viikon verran saanut joka yö täydet yöunet.. pääsin myös vihdoinkin taasen terapiaan. Oli pari juttua, mitkä vaivasi mieltä niin kovasti, etten pystynyt iltaisin nukkua. Ei mitään radikaalia, en ollut murhannut tai pettänyt tai mitään, mutta.. jotenkin vain. Joitakin asioita en ole pystynyt sanoa ääneen, mä oon ollut liian luottavainen ihmisiin, siihen on tullut muutos.

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0