lauantai 22. tammikuuta 2011

Luminen lauantai

Lunta tulee vain :) Kaikkialla on niin kaunista, ihanaa.

Vaikka kello on vasta pari minuuttia yli kymmenen, olen saanut tänään jo vaikka mitä tehtyä, vein avopuolison töihin, kävin salilla, ruokakaupassa ja olen ulkoiluttanut koiran.

Mun ostokset näyttää muuten aika usein about tältä



Se mikä tuossa kuvassa on vähän harhaanjohtavaa on se, että mä en kyllä tavallisesti käytä valmiita marinadeja näiden kuurien aikana, ja jos ostan marinoitua lihaa, niin mä pesen/huuhtelen sen marinadin pois. Useimmiten juuri marinoidut broilerit ovat tarjouksessa, ja vaikka niistä sen kastikkeen pois peseekin, niin silti niissä on edullisempi kilohinta kuin niissä marinoimattomissa.

Salitreeni sujui taasen ihan hyvin, ei ollut paras tai ponnekkaita treeni, mutta oikein hyvä. Eilen tulikin ( vastoin suunnitelmia ) urheiltua. Ystävätär tuli kylään ja vähän jumpattiin .. ja naurettiin paljon. Kyllä musta vielä pt tulee ja ystävätär saavuttaa unelmapepun :P Vaikka unelmainen hän onkin jo.

Kohta on kaksi viikkoa täynnä tätä kituutteludiettiä, GFG:tä. On tosiaan tullut huomattua, ettei tuo dietti ihan tuolla ruokamäärällä ole mulle sopiva, tuossa tulee syötyä juuri sen verran vähän, että iltaisella on aivan huutava nälkä. Mä oon vetänyt kuuriin lisäksi päivittäin extra-annokset maitorahkaa tai ylimääräisen proteiinipatukan.

Nyt tämän kuuri aikana on tullut myös erittäin tärkeäksi se, että ajoittaa oikein treenaamisen. Ennen joulua tuolla 10 viikon kuurilla ei joutunut moista miettimään, aina jaksoi treenata. Nyt asia on ihan eri.

Tänään aamupuuro auttoi kyllä jaksamaan, mutta parhaiten jaksaa treenata päivällisen jälkeen. Tietenkin tänään tuohon treenin tehoon vaikutti eiliset kotiurheilut. Tuli näytettyä ja tehtyä yhdessä erilaisia liikkeitä.

Pidemmittä puheitta, kotia ja itseä vähän laittamaan. Puolentoistatunnin päästä vanha ala-astekaveri ja uusi asiakas saapuu kahvittelemaan.

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0