maanantai 23. elokuuta 2010

Maanantaina alkaa uusi elämä.. taas

Nonni, tänään alkoi sitten juttailu taas kovaa vauhtia. Taisi tänään startata tuo fitfarmin projekti, ja netti kuhisee juttailijoita. Mikäs sitten sen helpompaa kuin mennä mukaan :)

Eli sama ruokavalio jatkuu, millä menin jo aikaisemmin kuukauden. No biggy. Mä koen tämän juttailun suorastaan rentouttavaksi. Täytyy toivoa, ettei annostuksien pienentämiset vaikuta jälleen dramaattisesti omaan jaksamiseen. Kaksi viikkoa meni hieman plörinäksi.

Tänään kävin crossaamassa ja vetämässä salitreenin. Tein sitten ylimääräisen sarjan ojentajia, ja nyt kädet ovat mössöä :) Ihana tunne.

Huomenna aion taas juosta töihin. Juuri sopiva mulle toi muutama kilometri, sillä on hyvä aloittaa, plus tulee taitettua työmatka ympäristöystävällisesti. Pitää yrittää laatia itselle jokin viikottainen kalenteri siitä, miten urheilee, missä kohtaa viikkoa toteuttaa minkäkin treenin. Mä niin pidän rutiineista ja suunnitelmallisuudesta. Se on niin se mun juttu. Olisi vain kauhean kiva jos olisi joku ystävä, joka urheilisi mun kanssa. Avopuolisollahan on kortti tuonne mun salille, mutta häntä ei saa mukaan ohjatuille tunneilla, ja hänellä usein salitreeni kestää vähemmän aikaa, kuin mitä minulla se kestää. Eli .. ei ehkä paras mahdollinen treenikumppani.

Toisaalta taas, jos sitä treenaa jonkun kanssa, niin sitten siinä on se vaikeus saada aikataulut menemään yksiin.

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0