torstai 7. heinäkuuta 2011

didi 0 - hyttyset 2

En vielä punninnut saalista, mutta säälittävä se oli. Syitä oli kaksi. 1) mulla ei ollut offia 2) oli kiire. Täytyy toivoa, että viikonloppuna ehtisi ajan kanssa marjaan. Sen verran myöhäiseen iltaan oli toi marjojen poiminen jo siirtynyt, ettei auringopaiste karkottanut hyttysiä pois parhailta marja-apajilta.

Sovin pyöräilytreffit ystävättären kanssa, joten ei ollut myöskään sen takia ollut aikaa jäädä metsän keskelle pyllistelemään.

Nyt proteiinihiilarit naamaan, kunnon ruokaa ei ehdi tehdä enää. Imuroinnin aloittaminen kotona, pyörän kuntoon laittaminen ja sitten pyörän selkään.

Ah, lähdin kampaajalta erittäin tyytyväisenä.



Ihanat superblondit latvat, oma "väri" tyvessä.. pituus ei kärsinyt, eikä mun otsista enää leikattu lyhyeksi. Sanoin kampaajaystävättärelle, ettei kannata mitenkään erityisesti laittaa, kuhan kuivaa. Illan urheilemattomuus vaihtuikin noin 30 km pyöräilyyn :D Nyt kämppä siistiksi supernopsaa.. ja vielä pitää laittaa pyörä kuntoon :)

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tosi kiva toi tukka. Olitkin löytänyt melkein samat inspiskuvat, kuin mä:)

-didi- kirjoitti...

Kiitos, mä oon kans tosi tyytyväinen. On hyvä olla luottokampaaja, joka tietää millainen vellihousu mä olen, joten ei tuu mitään överiä ikinä :)

Tää on kiva, koska.. ei joudu sit siihen kierteeseen, että on koko ajan juostava kampaajalla.

Sara kirjoitti...

Siis päivä meni loppujen lopuksi hyvin!!! Joo noi hiukset näyttävät hienolta.

Sara kirjoitti...

Täytyy muuten kysyä, mistä Didi tulee?

-didi- kirjoitti...

Sara, päivä meni erinomaisesti :)
Mun nimestä tietty :)

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0