keskiviikko 21. heinäkuuta 2010

Wanted - Nukkumatti

Joko se on nämä särkylääkkeet mitkä pitävät hereillä tai sitten se on se, että hermoilen meidän Hampurinmatkamme jäävän väliin. En voi sietää epätietoisuutta, ja minulla on paha aavistus siitä, että matkamme peruuntuu.

Tänään oli taasen kiva päivä, tuli treffattua ystävätärtä <3 Juoruilua, ruokailua ja pyörimistä kaupungilla :) Teki hyvää. Olin erittäin yllättynyt, ettei minua ahdistanut lainkaan lähteminen, olin varsin innoissani. Yleensä ahdistun siitä ajatuksessa, että pitää lähteä jonnekin kauas tapaamaan kavereita ja viimeistään ahdistaa ajatus siitä, että pitää mennä julkisilla. Olen viimeaikoina mennytkin pääsääntöisesti omalla autolla aina keskustaan, jättänyt auton jonnekin Oopperan tms parkkiin ja sieltä sitten hypännyt ratikkaan.

Tänään matkustin bussilla, sillä selän/hartian takia autolla ajaminen ei tule kysymykseen. Hieman huono vaihdella kaistaa, jos ei pysty kääntää päätä jne.

Noh, tosiaan olin varsin hyvällä mielellä liikenteessä, en ollut tullut ajatelleeksikaan sitä, että bussimatka voisi olla jotenkin ahdistava tms. Kuitenkin jossain vaiheessa matkaa tuli paha olo, en pystynyt edes nopeasti katsoa mihinkään paperiin tai matkapuhelimennäyttöön. Kylmä hiki tulvahti. Päätepysäkille saavuttaessa käteni tärisi, nousin penkistä ja olin varma, ettei jalat kanna. Syöksyin viimeisillä voimilla läheiselle penkille. Rintaa alkoi sattua, hengästytti ja pyörrytti. Onneksi ystävä tuli pian paikalle, siinä hän höpöttelin muita asioita, joten minulla meni tuo kohtaus ohi.

Kotiin saapuessa oli sitten hieman heikko olo tuon takia, mutta paremmin tuo meni kuin tavallisesti.

Oon tässä yrittänyt käyttää tätä hereilläoloaaikaa jotenkin hyödyllisesti, olen suunnitellut erästä tulevaa tapahtumaa, sekä miettinyt mitä voisin haluta shoppailla Hampurista. Ostoslistalla on jotkin kivat shotsit, ballerinat, vaalea nahkatakki ja ja .. mekko :)

Nahkatakki voisi olla jotain tällaista



Hitsi, enää 3h10 min siihen, että herätyskello pärähtää. Täytyy varmaan torkkua töissä sitten.. tai toivoa, että huomenna saa mennä aikaisin nukkumaan. Ehkä sitä voisi laittaa jonkin elokuvan pyörimään ja pistää pötkölleen sohvalle.

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0