torstai 17. helmikuuta 2011

Dance Fever

Käytiin eilen ystävättären kanssa meille molemmille uudella ohjatulla tunnilla. Testattiin Dance Fever. Mun piti aluksi vain varata omalla kortilla ystävättärelle paikka salissa, mutta koska tunnilla oli tilaa, niin ystävätär ilmottautui omalla kortillaan ja mä sitten menin omalla varauksella sinne.

Olisi ehkä pitänyt kuitenkin miettiä se, mihin mä oikein osallistui.. tai no.. ehkä ihan hyvä, että en kuitenkaan lukenut tuntikuvausta. Olisi varmaan jäänyt tunti väliin :P

"Tanssitunti, jossa haastava koreografia taitavasti musiikkiin yhdistettynä vie matkalle eri tanssityylien maailmoihin. Tunti ei sisällä lihaskunto-osuutta. Tunti sopii aiemmin koreografisilla tunneilla käyneille"

Poltettujen kaloreiden kannalta tehokas tunti. Liikkeetkin olivat kyllä kivoja, hieman ehkä vaativia vain .. ja voi olla, etten tehnyt kaikkea ihan oikein.. ei polvien varmaan kuulu näyttää tunnin jälkeen tältä:


(ei, mulla ei oo mitään ihosairautta, joo mun iho on aina ollut tuollaista näppyläistä)

Mutta pääasia oli, että oli hauskaa, ja tuli kokeiltua taas jotain uutta :) Miltäköhän mä näytän tiistaina kun oon käynyt tankotanssitunnia tämän saman ystävättären kanssa :D

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0