keskiviikko 9. helmikuuta 2011

mä oon niin selkä

Nonni tosiaan, i am back. Tauti nujerrettu (arght, nyt on lämpöä, mutta ei muuten kipeä olo, joten en ole kipeä .. nih!)

Eilen palasin kuntosalille ja tänään crosserin päälle ohjatulla tunnilla. Mieletön olo. Mä kovasti suunnittelen käyväni salilla kolmisen kertaa viikossa ja parina päivänä kävisin jumpassa/crossaamassa. Täällä kotona mun suunnitelmat eivät saaneet kannatusta "et sä kuitenkaan hyödy siitä mitään".. Jjust. Paitsi että tulee hyvä mieli, kunto kohoaa ja rasva palaa.. mutta joo ei siitä mulle tuu mitään.

Pientä kannustusta kiitos.

Myöskin mun osallistumiset noilla Fitfarmin kuureilla teilattiin täysin. Ei kuulema ole kannattavaa olla millään pikadietillä, vaan pitää opetella syömään kunnolla. KETTU! Sitähän tässä fitfarmin haasteissa tavotellaan, hyvää säännöllistä ruokarytmiä, totutellaan normaaleihin annoskokoihin jne. Teki mieli huutaa kun käytiin ties kuinka monennen kerran toi sama hemmetin keskustelu.

Myöskin jos mä jonain päivänä haluaisin palkita itseni jollain hyvällä, niin "miksi sä ylipäätänsä laihdutat, jos kuitenkin vedät koko ajan karkkia".

*smack!!*

Lukiskohan se nyt se fitfarmin haastesivun, jotta ei tartte joka kerta käydä tätä saatanan vääntöä. Kypsyttää.

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0