maanantai 7. helmikuuta 2011

raskasta

Viikonloppuna meni isolta osalta töitä tehden, onneksi lauantaina oli tyttöjenilta, niin sai hieman hengähtää välillä.

Tammikuun alussa ystävättären valmistujaisissa saatiin idea tyttöjenillasta porukalla, jolla tuli vietettyä hurjasti aikaa yläasteaikoina. Meigän -jengi <3 Oli tosi ihana viettää nyyttäri-iltaa tyttöjen kanssa. Juoruttiin, juotiin vähän viinä/siideriä ja luettiin yhden ystävättäristä päiväkirjaa ala- ja yläateajoilta :D Voi sitä tuskaa :D

Aiheet kävivät välillä synkissäkin asioissa. Sain vahvistuksen sille huhulle, minkä olin kuullut viimevuonna. Yksi yläastekaveri oli kuollut. Kauheaa. Mä olin yläasteella kuolettavan ihastunut tuohon kundiin, se oli mun mielestä ihana, fiksu ja hauska. Ekonomian tunneilla istuminen ei ollut lainkaan niin paha asia, kun tuo kundi oli siellä.

En mä ollut kauheasti ollut tekemisissä ko kundin kanssa, mitä nyt fb-kavereita, juteltiin joskus aikoinaan jos törmättiin baarissa ja mä seurasin sen blogia. Tuntuu vaan pahalta, se miten sitä lähtee, 27 vuotiaan kroppa ei kestä. Ei tappanut itseään, mutta ... toimi huonosti. Mua ehkä sekin itketti, että mun meno joskus ei ollut sen parempaa. Hitto jos omat vanhemmat olisivat joskus löytäneet mut kotoa tuolleen :(

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0