sunnuntai 27. helmikuuta 2011

morkkista

Tää alkoholinkäyttö ei oo mun juttu... lauantaina oli kyllä kiva ilta, mutta jotenkin dagen efterinä tää ahdistus on kauhea. Ehkä se ei oo ees alkoholi, vaan herkuttelu eilen ja tänään. Tänään tuli korvattua aamupala ja iltapala lakritsijäätelöllä. Ehkä mulla on hiilaridarra :P ehkä tää sokerien käyttö ei oo mun juttu.

Olen sitten vielä ruokkinut tätä oloa selailemalla ihania uusia treeniblogeja, raikkaita treenaavia ihmisiä. Mulla ei ole kauhean aikaansaapa olo ollut viimeaikoina. Ehkä mua ahdistaa, kun pitäisi olla täydellinen puoliso, fitti, hyvä kokki, kodin pitäisi olla siisti, pitäisi sosiaalinen, pitäisi jaksaa töissä ja jaksaa kehittää itseään. Tänäänkin oon vaan maannut sohvalla.

Oikeastaan, ei kannata silti potea huonommuudentunnetta blogien takia tai minkään takia, eikait kukaan niihin laittaa kuvia siivoamattomista kodeista tai epäedullisia kuvia itsestään. Kun ei näe koko kuvaa, ei pidä kadehtia. Pitää keskittyä siihen positiiviseen mitä itsellä on, joo!

Mutta yöunet auttaa, huomenna on varmasti virkeämpi ja freessimpi olo. Nyt vielä vettä naamaan, niin eiköhän huomenna ole vähemmän turvonnut olla... ja ehkä huomenna mä jaksan yrittää taas olla täydellinen.



tarkennus toi käsite mun alkoholinkäyttö tarkoitta eilisen kohdalta, kahta siideriä, paria lasillista valkkaria, yhden nelosoluen baarissa ja 1/3 tuopin siideriä, en mä vielä ihan hunningolla ole :D

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0