perjantai 4. helmikuuta 2011

hei, mun harrastuksiin kuuluu marttailu

Eli joo. Me kidnapattiin pikkusiskon kanssa meidän äiti. Sisko oli joskus kuunnellut äidin juttuja, ja tuossa reilu pari viikkoa sitten hänelle tuli mieleen, että äiti joskus on mainnut, että haluaisi liittyä marttoihin.

Tuumasta toimeen, sisko selvitti missä sijaitsee lähin marttakerho ja milloin he kokoontuvat. Mä puolestani sanoin äidille, etät pitää tiistai-illan vapaana, että mä oon suunnitellut jotain. Aluksi äiti poukkuroi vastaan, mutta sitten lähti leikkiin mukaan.

Äidillä oli aika hyvä ilme kun se tajusi mihin hänet oli viety :) Oli myös mukava huomata, että siellähän oli tuttuja naamoja. Ei siis mitään nuorisoa, vaan mun vanha musiikkileikkikoulun ope sekä aamu-uinneilta tuttu liilahiuksinen mummeli :)

Alkuperäinen suunnitelma oli, että me törkätään siskon kanssa äiti mukaan tuohon toimintaan, mutta... sitten jotenkin siellä oli kivaa :D Ollaan siskon kanssa sitten marttojan neljännessa polvessa. Hurjaa.

Avokki oli sitä mieltä, että mun sex appeal hävisi nyt lopullisesti :D Menköön, virkkaaminen rocks!!





Innostuin tuosta virkkaamisesta siinä määrin, että aion virkata hurjan määrän isoäidin neliöitä ja tehdä niistä torkkupeiton makuuhuoneeseen, jos tuo yksi on 16*16 ... ja haluan luokkaa 100x150 peito niin.. hmm.. montakos siinä pitää sitten tehdä? Lähemmäs 60!! Nooh, mulla on jo neljä tehtynä.. yksi työnalla. Kyllä tää tästä :)

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0