tiistai 30. elokuuta 2011

ystävän kanssa

.. on ihana juosta :)

Koska mulle joskus tuo lähteminen on niin vaikeaa, arvostan suuresti ystävättären tuloa tänne meille, ja täältä yhdessä lenkkeilyä. Tarkoituksena oli juosta sellainen 10 km, mutta ystävä ajattelin, että kierretään toista kauttaa "eihän se varmaan pidennä matkaa" ... joo ei :D Kotona katseltiin Endomondosta matkaa kertyneen 12,7 km. Tosi hyvä!! Juoksun keveys taas yllätti, vaikkei paineltiin keskimäärin jotain 6,2minuutin km vauhtia.

Jos sitä jaksaisi perjantaina käydä juoksemassa hmm.. vähintään tämän saman. Voisin lisätä matkaan vielä lisää pituutta, jos juoksu tuntuu hyvältä (poulikaskaan ei ole täysin poisluettu) Poppi soimaan korviin, niin se matka taittuu varmasti mukavasti. Pitää tässä treenata alle kuukauden päästävää puolikasta varten. Kuhan pe olen kokeillut hieman omaa jaksamistani, niin voisin taas treenailla samalla tyylillä, kuin mitä treenasin hcr:ään. Pari nopeaa lyhyttä lenkkiä viikossa (toi mun peruslenkki sopii tähän hyvin) ja sitten pari kertaa se lenkki, mikä meidän tänään piti alunperin juosta.

Mulla ei ole kauheasti tavoitteita mun juoksulle, toivoisin pääseväni alle 2 h 20 min, siinä olisi jo hmm.. viitisen minuuttia parannusta mun ekalle yrittämälle :) Tällä kertaa toivottavasti osaan kuunnella omaa kehoa vähän paremmin, enkä lähde juoksemaan penikkatautisena.

2 kommenttia:

Anna-Maria K kirjoitti...

Voi hitsi iski morkkis, itse en ole ehtinyt juoksemaan ainakaan viikkooan!

Kivoja treenejä sulle! :)

-didi- kirjoitti...

No viikossa ei onneksi ehdi kauheaa damagea tapahtua :)
Kiitos :)

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0