torstai 29. huhtikuuta 2010

Puhuminen auttaa

Teki hyvää purkaa mieltä viimeisimmästä harmituksesta tänne. En taaskaan saanut aluksi sanoja suustani avokin kysellessä mikä minua vaivasi. En jotenkin halua sanoa kaikkea heti, minun pitää makustella sanoja ja tuntemuksia ja sitä mikä minua oikeasti harmittaa, jotten vain mennä möläyttäisi aivan kaikkea ulos.

En tiedä ymmärsikö avokki aivan kaikkea mitä yritin sanoa, mutta hali ja piti kiinni, ja ennen kaikkea oli hiljaa.

Mun perhe on välillä vaikea, tajuan sen. Äidillä on tapana vetää kierrokset yhdestä miljoonaan ja samantien siirtyä toiseen aiheeseen. Välillä tulee myös lyöntejä vyön alle. Mulle riittää, että itse harmittelen tätä asiaa, ja kukaan muu ei tietenkään saa kritisoida mun perhettä kuin minä itse. Ihan kuin minua ei harmittaisi se, että välillä asiat tuntuvat palaavan ainakin hetkittäin vanhaan.

Asiasta kukkalaatikkoon. Olen niin täpinöissä. Enää kaksi yötä siihen, että saamme uuden kotimme itsellemme. Mielessäni on jo varsin tarkka suunnitelma siitä miten kaikki hoidetaan, enää pitää vain toteuttaa. Oon kokeillut hieman kepillä jäätä ja kysellyt sieltä täältä, että onko immeisillä ylimääräistä aikaa, ja kaipa meille on pari kaveria tulossa auttamaankin :)

Ainakin yksi kamu tulee "kiristettyä" paikalle. Bussilakkojen takia kundi ei olisi päässyt aamulla töihin, tein koukkauksen ja hain kaverin kotoota ja heitin hänet duuniin. Nyt sitten sillä varjollahan hän maalaa koko kämpän, eiks jeh :D No ei sentään. On kiva kun pystyy auttamaan kaveria, ja ko kundi lupasi jo sitä ennekin tulla auttelemaan meitä.

Olen myös huomattavan innoissani huomisesta. Eräs ihana ystäväni järjestää jokavuotiset vappubileet, tänä vuonna on naamiaiset. Pari viikkoa tuskastelin asua, ettei minulla ole mitään päällepantavaa, kunnes kysyin kaverilta vinkkiä, ja tajusin, että hei.. stadissahan on naamiaisasukauppa :) Nyt on sitten kauhean vaikea päättää, että ollako seksikäs poliisi, seksikäs palonainen, seksikäs etsivät, nunna tai jotain. Liikaa vaihtoehtoja. Ehkä mä vaan hankin tämän asun:


kuva lainattu täältä http://www.punanaamio.fi/product_details.php?p=438

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0