sunnuntai 20. maaliskuuta 2011

äitini - sankarini

Mun äiti opetti mulle eilen jotain ihan mieletöntä, nyt mulla on ihan sellainen fiilis kuin mitä voisin kuvitella Kolumbuksella olleen hänen astuessaan ensimmäisen kerran uudelle mantereelle.

En mä ollut tajunnut, että kotioloissa voi saada kengistä noin hienot :)




Ei mitään väliä sillä, että pohjat on kohta siinä kunnossa, että jalat tulee läpi, pääasia, että päällepäin näyttää hienoilta. Mun Bronxit <3 <3 <3

Mulla on vielä niin paljon opittavaa :) Innostuin sitten huoltamaan mun muitakin kenkiä.

2 kommenttia:

redshift kirjoitti...

Jos ne kengät on nyt pohjia vaille kunnossa, niin sähän voit viedä ne suutarille, joka voi vaihtaa/muuten korjailla niitä pohjia. Hinta on melko pieni jos kengät on sellaset joista ei halua vielä luopua :)

-didi- kirjoitti...

Kiitos vinkistä :) Mä olen tosi vihreä näissä kenkäasioissa :) Mutta joo olisi ihana, jos voin vain saada vähän lisäelinaikaa mun kengille.

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0