torstai 3. maaliskuuta 2011

Elämän peruskysymyksen äärellä

Uskoiskohan kukaan, että mun kauhea juurikasvu hiuksissa on tarkoituksella viimeisempiä muoteja mukaileva liukuvärjäys. Joo ei taida uskoa. Saisikohan mun luottokampaaja jotenkin loihdittua tästä vähän enemmän uskottavan tukan? Pitää kysellä. Olisi kiva pysty kasvattamaan takaisin tätä omaa mitätöntä väriä, ah tulkoon kesä ja vaaleaksi paahtuneet hiuset. Ainakin hiustenkasvatusprojekti on hyvällä mallilla, pituutta on jo kertynyt kiitettävästi, haaveena taitaa olla vaan samanlainen tukka, kuin mitä oli vielä tuossa muutamisen vuotta sitten. Otsis on vielä kysymysmerkki.

Sitten näitä muita elämän peruskysymyksiä, miten saisi olon välillä vähän naisellisemmaksi.. tai mukavammaksi omassa kropassa.. tai vaatteissa. Useimmiten mulla on vaan erittäin kiusaantunut tai epämukava tunne, jos satun katsomaan itseäni peilistä ollessani liikkeellä jossain.

Suurimman osan ajasta mä tunnen itseni about näin tyylikkääksi



tai



Kaikista omin ja itsevarmin olo on urheillessa, crosserilla, salilla tai vaikka uidessa. Pitää yrittää keksiä se oma juttu, että olisi muulloinkin yhtä hyvä olo omasta olemuksestaan, vaikka urheillessa se tulee siitä osaamisesta, ei niinkään olemuksesta.

Toisen ystävättären kanssa mietittii hieman mun tyylin uudistamista :) Uskoisin olevani erittäin taitavissa käsissä. Keksisi vain, että mikä mun tyyli on. Musta tuntuu, ettei sitä tiettyä tyyliä oikein ole, vaatetus saattaa vaihdella hempeästä kukkakuviosta nahkaan ja niitteihin, hippimekoista haarmehousuihin, tai tosi äijästä pukeutumisesta .. oikeastaan ihan mihin tahansa.

Ulosmentäessä on usein mustat ja "kovat" vaatteet se mun juttu, mutta arkeen mä kaipaisin ehkä jotain hempeää, vaaleita farkkuja, valkoisia peitoja, kukkakuviota, nudea, ruskeaa, pitsiä ja ja ja .. jotain vähän boheemimpaa. Olen kovasti ihaillut jo pidempään Kalastajan vaimon tyyliä. Hollywood julkimoista olen tykästynyt mm Jessica Alban ja Sienna Millerin tyyliin.

Tyylin uudistaminen vaatii myös tyylitajun tai henkilökohtaisen stylistin lisäksi pätäkkää. Ensimmäinen etappi voisi olla kirppari :) Ystävättären kanssa sovittiinkin menevämme kirpparille myymään, mutta keväämmällä sitten.

Ihan oman tyylimielenterveyden puolesta .. tulisi jo kevät ja kesä, jotta pääsisi pukeutumaan muuhunkin kuin järkeviin funktionaalisiin vaatteisiin. BLAAAH!

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0