lauantai 12. maaliskuuta 2011

Buohahahahahha

Tänään haimme hiihtomalaiset kentältä ja kävimme piipahtamassa Jumbossa ja Kodin1:ssä.



paita - GT
huivi- GT
hame - Zara (about monen monta vuotta vanha)
kengät - Spirit
laukku - Zara

Ulkona riitti ohut kevättakki. Ihanaa.



Pysty enää nykyään ottamaan päivänasukuvia rauhassa.. :D Ihan kuin se haittais, ihanahan tuo toinen on.

Hitsi, että tänään nukuttiin pitkään, minulle ihan käsittämättömän myöhään, jopa puoli kymmeneen. Ei sinänsä ihme, on tässä tullut hieman valvottua, oltua hieman puolikuntoinen ja eilen saunottiin ja lilluttiin paljussa oikein pitkän kaavan kautta.

Eilen aamulla olin vielä sen verran kipeänä, ettei avokki uskonut minun olevan siinä kunnossa, että pystyisi lähteä illalla hänen hyvän ystävänsä 30v synttäreille. Onneksi olo kohentui iltaa kohden, ja pääsimme molemmat lähtemään.

Syntymäpäiväjuhlat oli järjestetty vuokratussa tilassa, jossa oli sauna, paljut yms jutut. Illan aikana pääsin tutustumaan pariin uuteen ystävättäreen paremmin, toisen kanssa olen jutellut enemmänkin viimeaikoina, meidän pikkujoulujemme jälkeen, toinen taas on kyllä ollut kuvioissa hmm.. puolisentoistavuotta, mutta sellaista kahden kesken -aikaa meillä ei ole ollut. Oli tosi kiva päästä tutustumaan häneenkin paremmin :) Tämän ystävättären kanssa istuimme paljussa ja saunassa varmaan vielä tunnin sen jälkeen, kun muut tytöt olivat jo lähteneet nauttimaan lisää ruokaa ja juomaa varsinaisten bileiden puolelle. Tänään myös sovittiin tyttötreffeistä, lähdetään vesijuoksemaan kuhan ollaan molemmat tervehdytty :)

Minulla tosiaan on jo huomattavasti parempi olo kuin muina päivinä, huomenna lähden ehdottomasti salille treenaamaan :) Hieman vaan jänskättää miten ehdin hoitaa huomenan kaiken ennen vieraiden tuloa. Salille vaan ON päästävä. Vieraat Star Wars -marotoniin ja tapas-aterialle tulevat jo kahdelta.. enkä mä olen tehnyt vielä yhtään tarjoiltavista ruoiasta :D Ei kiirettä. Pitäisiköhän tehdä lihapullat pois vaikka samantien.. ehkä .. ehkä.. kait mä ehdin vielä tänään :)

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0