tiistai 15. maaliskuuta 2011

Uusi App - Hipstamatic

Nyt parissa eri osoitteessa netistä oon bongannut mageita kuvia. Tänään Endorfiinikoukussa blogista sitten selvisi mikä tää homma oikein on :)



Jotenkin mulla on tää kuvaaminen hakusessa vielä..



Saahan sen naamankin jo melkein kuvaan



Yritin marttakerhossakin otta jotain kuvia, mutta.. kaikki meni jotenkin plörinäksi. Tänään kuunneltiin oikein mielenkiintoista luentoa vitamiineista, varsin hyödyllistä. Täytyy varmaan huomenna mennä apteekkiin ostamaan D-vitamiineja.

4 kommenttia:

Elina J. kirjoitti...

Hahaa, täältä löytyi sun päättömiä otoksia! :D Mä oon koko päivän näppäillyt kuvia tuolla appsilla. Oon ihan innoissaan.

-didi- kirjoitti...

Niitä löytyy vielä lisää kännykästä :D
Voisin itsekin kuvitella leikkiväni tuolla appsilla pidempään, mä en uskalla edes katsoa, että onko tuohon jotain lisäsovelluksia kaupan.

Elina J. kirjoitti...

Onhan niitä vaikka ja kuinka. Ravistelemalla se vaihtaa random-linssin. Huomasitko tämän toiminnon jo?

-didi- kirjoitti...

whaaaat?! pakko kokeilla.. heti :D

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0