tiistai 22. maaliskuuta 2011

Hupsista

Piti käydä salilla tekemässä vähän aerobista, piti kokeilla lisää tuota juoksumatolla juoksemista ja crossata kolmisen varttia. Ei se mennyt sitten ihan niinkuin piti :D Innostui tuossa juoksumatolla juoksemisesta siinä määrin, että juostuani 10 min .. aloin jo laittaa jatkuvasti "vielä viisi minuuttia" lisää aikaa. Yhdessä vaiheessa ajattelin, että ok, kolme varttia riittä, sitten laitoin 50 min. Mun pienessä päässä sitten "vain" 50 min juokseminen olisi luovuttamista, ja laitoin kokonaisen tunnin :D



Nyt sitten tässä tutkin karppiresetepjä ja iloitsen tästä muutoksesta, jonka olen päättänyt ruokavaliooni tehdä :) Mä olen noudattanut GFG:tä nyt jo niin pitkään, että kaipaan takaisin jo normiruokavaliooni, karppaukseen. Se mitä olen GFG:stä oppinut on se, että maitorahka voi olla hyvää :) Ja tuo tietyn ateriarytmin pyrin säilyttämään.

Katsotaan osaako säilyttää saavututen painon karppaamalla, vai pitääkö vielä palata takaisin Jutan ohjeiden pariin :)

Ihanaa, nyt saa taas syödä juustoja, kermaa. Pizzaahan olen himoinnut pitkään. Voisi tehdä hampurilaisia ... ah gratiineita :D Joo.. valkosipulikermakukkaalikebabvuokaa. Oi ilo!

Nyt apteekkiin Compeedeja ostamaan, mun salikengät hiersi rakkulat molempiin jalkoihin. Kun ei ollut tarkoitus tänään edes juosta pahemmin, niin en ottanut juoksulenkkareita mukaani. Täytyy toivoa, että compeedien kanssa pystyn tänään illalla sujauttamaan kiipeilykengät jalkaan. Tarkoitushan on mennä tänään boulderoimaan illalla.

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0