sunnuntai 20. maaliskuuta 2011

Hapoilla!



Mahtava sunnuntaikiipeily takana. Olimme kiipeilemässä melkein 2,5h. Aluksi kiivettiin harjoitteluseinää pitkin, paljon nelosen reittejä sekä 5a:ta pari ja yksi 5b. Yritettiin myös 5c:n reittejä, allekirjoittaneella iski hapot sen verran hyvin, että oli luovutettava.



Ennen kotiinlähtöä päätettiin kokeilla 17 m:n korkeaa reittiä, otettin ihan se helpoin mikä siinä seinällä oli. Toi 5m lisää tuohon seinään kyllä tuntuu, mulla hapotti tuossa reitissä 3 m:n jälkeen niin paljon, että olin jo luovuttaa, jotenkin sitten vain sai lisäpuhtia ja pääsin yhtämittaisesti kavuttua ylös asti. Oon sankari!! Tämän jälkeen kädet olivat niin poikki, että avopuoliso sai päästää mut köysistä pois.

Mahtifilis!

Tiistaina mennään kokeilemaan ihan boulderointia, hurrrja.. lauantaina mennä kans. Jotenkin se mitä oon katsellut, niin se ei oo mun juttu, mutta.. voihan sitä kokeilla kahdesti. Ehkä tuossa boulderoinnissa on se juttu näillä kerroilla enemmän se seura kuin itse aktiviteetti.. mulle siis.

2 kommenttia:

Elina J. kirjoitti...

Mäkin haluan testata kiipeilyä! Se kuulostaa kivalta!

-didi- kirjoitti...

Voi ei ÄLÄ! Siihen voi jäädä koukkuun :P Ts suosittelen lämpimästi.

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0