keskiviikko 23. maaliskuuta 2011

Proggiksia

Äh, mun piti lomalla tehdä vaikka mitä.. tähän mennessä tehty .. ei sitten niin mitään, paitsi tietty urheiltu.

Mulla on ollut mieli hieman maassa, sekin on vaikuttanut tuohon saamattomuuteen. Kohta jo taas reilun viikon verran mielialat ovat tehneet kunnon heiluriliikettä. Terapeutti sanoi, että on se ihan normaalia, ettei osaa välttämättä olla onnellinen, tämä on jokin vastareaktio kaikelle tälle onnelle ja autuudelle. Onneksi on tuo terapia, vähän purin siellä niitä tuntoja mitä tulee silloin kun mieli laskeutuu taas tuonne "haluan hypätä kiskoille" -tasolle.

Olin luvannut itselleni mm
- käydä vaatekaapin läpi ja katsoa sieltä kirppikselle menevät vaatteet
- siivota työhuoneen hylly
- ilmottautua sinne ammattitutkintoon
- lukea paljon
- alkaa suunnitella yrtti- ja kukkaistutuksia
- siivota parvekkeen

Jos perjantaina?

Tässä on tulossa muutenkin vähän muutoksia suunnitelmiin, lähdetään sittenkin putkiremonttia karkuun, laitetaan varmaan kylppäri .. ehkä myös wc vähän uudennäköiseksi. Pitää juosta kaupoilla katselmassa laattoja ja kalusteita. Pitää pakata ja muuttaa, sekä laittaa koti siihen kuntoon, ettei kaikki kaapit, elektroniikka ja huonekalut mene vallan pilalle kaikenmaailman pölyn takia.

Mä olin kyllä toivonut, että ensi viikonloppu olisi mennyt jossain muissa merkeissä, kuin muutossa. Eipä voi mitään. Pitää yrittää löytää tästäkin jotain positiivista... saadaan mieleiset kylppäri ja vessa. Koskakohan sitä laittaisi keittiötä vähän uuteen uskoon? :)

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0