maanantai 21. maaliskuuta 2011

Yo Yo!!



Avokin mielestä mä näytän tänään ihan joltain 17-vuotiaalta hopparilta näine isoine pöksyineni.

huppari - Esprit
toppi - Esprit
vyö - jostain
farkut - Levi´s
takki - H&M

Mielettömän hyvä alku tällä päivälle. Kävin aamunna fysioterapiassa saadakseni kuulla, että treenan erinomaisella tekniikalla ja monipuolisesti, sekä kehuttiin mun ruokavaliota. JESH! Tämän jälkeen käytiin avopuolison kanssa söpöstelemässä Prismassa, ostettiin kotiin jumppapallo, 4 rullaa lankaa mun virkkausprojektia varten, 3 nippua tulppaaneita, Inception Blu ray sekä ainekset pizzoihin, tavalliseen sekä karppiin. Mä en pysty yksinkertaisesti syödä niitä jauhomössöpizzoja kotona ilman huonoa omaatuntoa, joten vedetään sitten karpisti. Huomiselle ostin myös tarvikkeet aamiaisimöttösiä varten. Mietin muutenkin vetäväni karppia linjaa parisen viikkoa. Tartten vähän vaihtelua. Tavalliseen ruokaan mä en vaan halua enkä pysty vaihtaa.

Käytiin sitten myös äidin ja isän kanssa salilla, kun heillä tuo meidän antamamme joululahjakuukausi alkoi nyt vihdoinkin. Äidin kanssa oli hauskaa, en tiedä kumpi poltti kaloreita enemmän treenaaminen vai nauraminen.

Kivaa olla lomalla, huomennakin on ohjelmassa paljon urheilua. Isä taitaa napata mut mukaansa salille kymmeneltä, illalla sitten suunnataan boulderoimaan. Voi olla, että äm tosiaan en pääse kuin yhden reitin ylös, mutta.. pitää sitten vaan yrittää näyttä söpöltä tai jotain.

Mulla ei ole varsinaisesti kauheasti mitään ohjelmaa, tarkoitus on liikkua paljon, monipuolisesti, siivota kotona, laittaa kirppiskamat valmiiksi ja ja ja lukea. Ei pöllömpää.

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0