perjantai 15. lokakuuta 2010

vallan hupsua

Mua alkoi eilen naurattaa se mun ihme hätäily mun painon suhteen, kun a) onhan se tippunut b) enhän mä oo tällä uudella aktiivisemmalla liikuntaohjelmalla ollut liikkeellä vasta 36 päivää tosiaan :) Haloo :D

Karppauksella siis painonlasku oli nopeampaa, mutta eipä siinä tosiaan ollut yhtä kiinteä, kuin mitä on nyt, ettei silleen se sen aikainen kroppa ole se mitä mä tässä haen. Mä haen lihaksikasta, mutta naisellista.

Mutta joo, ei se vaaka kyllä kerro kaikkea. Tuossa rupeaman alussa käytin ystävämme hautajaisissa erästä mustaa mekkoa, tämä on tällöin erittin kireä, melkein pelotti että ratkeaako se :D (no ei ratkennut) .. ja nyt taasen tiistaina toisissa hautajaisissa käytin samaa mekkoa. Nyt sitten mekko oli jopa löysä :) Eilen myös tarkastelin itseäni peilistä.. ja noooh, ainakin mun appelsiini-iho on kadonnut hyvin (avokki puristeli ja tarkisti), että .. ei tässä todellakaan sitten olla tuloksitta urheiltu. Täytyy myös käyttää mun farkkuindeksi :) Kuhan tämä menkkapöhötys laskee, kokeilen sujahtaa noihin farkkuihin, jotka oli tuossa eilisessä postauksessa :) Siitä pari aikaisempaa farkkua menee jo hyvin jalkaa :)

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0