keskiviikko 20. lokakuuta 2010

no wääääää

Salilla treenatessa meni muutenkin tosi mukavasti. Tein seuraavan treenin (treeni 2)

- askelkyykky käsipainoillä 2x5 kg nyt.. tuli sellainen olo, että menis kevyesti enemmän, voisi jopa harkita tankoa tähän liikkeeseen

- alatalja nyt 35kg .. nostiin 40kg:oon.. mietin, että jos vielä nostaisi 45 kg

- vipunostot sivulle käsipainoilla, nyt 2 kg .. nostin 3 kg

- tasapenkki käsipainoilla, 30 kg tangolla.. ehkä uskaltaisi laittaa enemmän painoa jos joku kurkkisi mun tekniikan oikeaksi

- vasaraotekääntö (hammer) - 5 kg .... mietin että ensikerralla ainakin 7 kg

- penkkidippi 2 x 15, tehostettu viemällä jalat mahd kauas

- hoover 3 x 20-30 sek., 4 x , plus niin paljon cruncheja kuin vaan jaksoi :)

Oli vaan tosi mahtava fiilis treenin jälkeen, kun yllätin itseni. Oikeanlaisella hengityksellä saa yllättävän tehokkaasti treenattua. Varmaan muille itsestäänselvyys, mutta en mä oon aikaisemmin kehdannut puskuttaa kuin joku juna siellä.

Myöskin crossing -tunti oli menesty. Tavallisestihan keskiviikkoisin olen käynyt pro tunneilla, mutta tänään toimin toisin. Oli mieli niin maassa, etten kokenut mielekkääksi lähteä koettelemaan omaa jaksamista crosserin päälle. JA koska mä oon vasta nyt sisäistänyt rasvanpolton olevan tosiaan tehokkaimmillaan 55-70 % maksimisykealueella, niin en myöskään kokenut tarpeelliseksi yrittää päästä näkemään tähti pro tunnille.

Mutta siis joo, maltoin mielini ja mennä crossasin koko tunnin rasvanpolttosykkeellä, ka oli 63 % :) Jee minä.

Olis tietenkin ollut mahtavaa, jos joku täällä kotona olisi ollut iloinen mun saavutuksista, sekä uskallus että urheilumielessä. Onneksi netistä olen löytänyt vertaisryhmiä sekä laihdutukseen että tähän liikuntaan.

Hieman huolestuttavia ajatuksia on taas ilmestynyt, en tiedä, että harmittaako tää yksinäisyys kotona, oonko liian väsynyt vai tarvitsenko mä niitä pillereitä.. onko tää vaan joku vaihe. Se mitä mä suurimman osan ajasta haluaisin tehdä, on maata vain .. istua suihkussa.. tai .. mikä parasta olla yksin jossain hotellissa, lähteä täältä hetkeksi.

5 kommenttia:

Ellu kirjoitti...

Toi tunne johtuu kulta ihan siitä, että sä olet itse hulluna uuteen salitreeniin, ruokavaliomuutoksiin ja olet itse tsempannut itsesi tohon tilanteeseen. Nyt kun odotat että muut ovat tehneet saman "matkan", ei lähiperheestä tulekaan vastakaikua, niin se tuntuu siltä ettei sun asioista välitetä. Älä huoli, ihan varmasti Anssille pääasia on että sä olet onnellinen itsesi kanssa, ja haluaa antaa sulle tilaa ja mahdollisuuden kokeilla tää alku uudella planilla ihan rauhassa; se ei ehkä vain uskalla vielä iloita sulle suoraan, ennenkuin toi uus juttu on ns. täysillä käynnissä ja hyväksi todettu.

Tsemppiä <3 Kyllä susta välitetään ja sun asioista ollaan kiinnostuneita!!

Petra kirjoitti...

Sun asioista ollaan jopa liiankin kiinnostuneita, jos joku hullu jaksaa jatkuvasti revitellä sun elämää blogissaan.

Mun mies sanoo aina kun kitisen sen oman "riippani" jutuista, että "Miks sä välität kun tiedät että se on idiootti?", ihan kun MÄ tekisin jotain väärin eikä se. Ja se ärsyttää, kovasti. (Koska sen kuuluis tietty sanoa että mennään ja poltetaan niiden talo ja kirjoitetaan sen konepellille "Tyhmä!") Mä luulen, että pohjimmiltaan se salaa toivoo, että tilanne menee ajan kanssa ohi jos ei reagoida, mä en vaan ole kovin hyvä sellaisessa.

Mä oon Ellun kanssa samaa mieltä siitä, että kyllä Anssi varmasti on kiinnostunut. Ei ehkä kaikista yksityiskohdista, mutta siitä kokonaisuudesta kaikkineen. Vähän kun uusien vaatteiden kanssa; muovipussissa ne on "Joojoo" mutta päällä "Woow!". :)

-didi- kirjoitti...

Ellu, noooooh, oonhan mä sali-intoillut jo tovin.. että .. en tiedä. Se onko joku kiinnostunut mu ruokailuista ei haittaa.. mutta olisi tosi kiva jaksaa se innostus urheiluun tms.

Petra, just tuollaisen mä halua, "puhkotaan renkaat tms" (en oikeasti usko kostoon). En mä halua tuntea olevani tyhmä/idiootti, jos joku loukkaa mua... mua pitää puolustaa. nih!

Hmm.. ei se välitä mistään uusista jutuista mulla.. se tykkää musta just tälleen nakuna.Aika hölömö.

Petra kirjoitti...

En mäkään oikeasti tietysti aio kostaa, haluan vaan vähän vahvistusta ajatukselle, että se olis vähintäänkin kohtuullista! :)

-didi- kirjoitti...

Petra en mä nyt nähnytkään sua ihan molotovin coctail -kädessä tai mitään :D

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0