keskiviikko 13. lokakuuta 2010

personal best

Voi mä oon niin ylpeä itsestäni, pieni askel ihmiskunnalla, iso askel minulle. Mä matkustin tänään julkisilla, ihan yksin, zadiin ja takaisin. Yksin! Minä! Olikin tänään sellainen olo, että ei ahdista :)

Oli kyllä kiva olla katsomassa stand uppia :) Ihanaa vaihtelua arkeen. Tulihan sitä maisteltua yksi minulle uusi hyvä olut sekä juotua viskicola. Avokin lempidrinkkeihin kuuluu viskicola, ja minullekin se on alkanut maistua viimeaikoina enemmän. Lempisekoitus on edelleen Jack Daniels + Pepsi.

Ihania aloittelevia ja jo hieman kokeneempiakin esiintyjiä, tosin yhden esiintyjän katolilaiset persraiskausvitsi eivät tainnee kyllä kolahtaa kehenkään, mutta muuten oli varsin suloisia esityksiä. Harvalla oli täysin sujuva esiintyminen, kyllä sieltä pari erottui edukseen. Oli kivaa, viikon päästä olisi taas rocksissa stand uppia jos kiinnostaa mennä ja 28.10 Apollossa. Jaksaisikohan sitä torstai-iltana? Pitää pistää harkintaan.

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0