sunnuntai 17. lokakuuta 2010

huh

Piti laittaa mun projektin alkukuvat tänne, nähtyäni ne kuvat meinasin alkaa itkeä. Se kuka väittää, ettei oo mitään laihdutettavaa, on NIIN väärässä. Maltilla silti, vaikka tekisi mieli tyhjentää kaikki mahdollinen ja mahdoton itsestä ulos. No mutta, siis hyvin oon kuitenkin tähän mennessä saanut kiloja pois, ei siinä mitään. Onneksi en ole vahingossakaan nähnyt kuvia itsestäni alusvaatteisillaan siltä ajalta kun painoin 80 kg :D

Nooooooh, ehkä mä sitten tämän projektin päätyttyä kehtaan (mikäli tulos miellyttää minua itsäeni) laittaa nämä ennen ja jälkeen kuvat tänne.. ehkä.. voi luoja tätä häpeän määrää.

Jotten vallan kuvattomaksi jää tämä postaus, niin tässä sneak peak mun siskon pojasta <3

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0