tiistai 5. lokakuuta 2010

onnittelut

Ai niin .. yksi huvittava episodi tapahtui tapahtui viikonloppuna.. tai en mä tiedä onko se enää huvittavaa.

Eräs saksalainen tyttö (taisi olla pikkusisko vaihtariperheen tytär) lähestyi minua facebookissa. Kyseli kuulumisia, kyselin takaisin. Hän kertoi, että oli kuullut meidän perheessä vietettävän toisia häitä lähiaikoina, pikkulinnut olivat laulaneet. Kerroin, että eipä tässä nyt ole mitään häitä tulossa, niin kauhisteltiin ja kysyttiin, että mitä on tapahtunut :D No siis, ei mitään, siinäpä se. Tämän jälkeen oltiin sitten kauhean pahoillaan siitä, että mun puolisolla on näemmä noita sitoutumisvaikeuksia.

Sanoin, että eipä se nyt ihan siitäkään ole kyse, kyllä toi avioeroprosessi on varmaan helpompi työmäärältään kuin yhteisen asunnon myyminen.

Avopuolison tädin hautajaisissa tuli myös onnitteluita, olimme kuulema menneet naimisiin tms. Avopuolison toinen täti tuli onnittelemaan. Tosi kiusallista aina selitellä, että ei tässä vieläkään olla naimisiin menossa.

Mä uskoisin, että sitten kun toi yksi kosii, niin ei se varmaan jää muilta huomaamatta. Mä laitan jonkin lentokoneen vetämään banneria missä lukee "vihdoinkin!" .. tms..

Enpä olis kuvitellut kirjoittavani tätä, mutta.. mua kyllä on hieman alkanut ärsyttää se, että ihmiset, jotka eivät ole pitäneet yhteyttä pitkään aikaan, aloittavat usein yhteydenpidon kyselemällä siitä, että jokos sitä ollaan menossa naimisiin. Mitä jos tää olisi oikeasti arka ja kipeä aiha? Mitä jos asia olisi oikeasti sellainen, mikä tuntuisi vavisuttavan parisuhdetta totaalisesti? Eipä sitä aina sinkkukavereiltakaan kehtaa kysellä "no, mites roi rakkauselämä" .. antaa niiden kertoa, jos ja kun on jotain kerrottavaa.

0 kommenttia:

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0